| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Organiziranost slovenskega turizma
Avtorji:ID Rangus, Marjetka (Avtor)
Datoteke:.pdf Turisticne_destinacijske_organizacije_2023.pdf (29,07 MB)
MD5: 67F34DDC865CFA26F4DD2D1ADBDA4301
 
URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/718
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:V prispevku obravnavamo vprašanje organiziranosti turističnega sistema v luči načrtovanja turizma in upravljanja destinacije. Z vidika teorije vključevanja deležnikov turistično destinacijo razumemo kot kompleksen sistem, znotraj katerega deluje množica različnih akterjev, z raznolikimi interesi, atributi in močjo, ki za učinkovito delovanje destinacije usklajujejo svoje interese in se pogajajo za končne dogovore. Kompleksnost turističnega sistema narekuje sistemsko organiziranost na več ravneh, pri čemer je pomembno komunikacijo zagotavljati v horizontalni in tudi v vertikalni smeri. V prispevku pokažemo proces razvoja aktualne organiziranosti celostnega turističnega sistema na ravni destinacije Slovenije skozi strateške odločitve na področju turizma in kritično ovrednotimo trenutno stanje. Na podlagi primerov dobrih praks podamo izhodišča za nadaljnje razmisleke o konsolidaciji organiziranosti slovenskega turističnega sistema.
Ključne besede:turistični sistem, deležniki, turistična destinacija, vključevanje deležnikov, organiziranost turizma
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:13.01.2023
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 197-222
PID:20.500.12556/DKUM-86079 Novo okno
UDK:338.48(497.4)
COBISS.SI-ID:138805507 Novo okno
Datum objave v DKUM:05.10.2023
Število ogledov:151
Število prenosov:20
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja
Uredniki:Tanja Lešnik Štuhec, Barbara Pavlakovič, Nejc Pozvek
Kraj izida:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2023
ISBN:978-961-286-655-6
COBISS.SI-ID:125939715 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:13.01.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Organisation of Slovenian tourism
Opis:In this contribution, the author tackles the issue of organising the tourist system in the perspective of tourism planning and destination management. From the stakeholder participation theory point of view, we understand a tourist destination as a complex system within which a multitude of different actors operate, with diverse interests, attributes and powers that coordinate their interests and negotiate final agreements. The complexity of the tourist system demands systemic organisation on several levels, and it is important to ensure communication in both horizontal and vertical directions. In this contribution, the author shows the process of developing the current organisation of an integrated tourist system at the level of the destination of Slovenia through strategic decisions in the field of tourism and critically evaluate the current situation. Based on examples of good practices, starting points are provided for further considerations on consolidating the organisation of the Slovenian tourist system.
Ključne besede:tourism system, stakeholders, tourism destination, stakeholder participation, organization of tourism


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Turistične destinacijske organizacije

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici