| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Določanje bonitetne ocene podjetja X
Avtorji:ID Črešnik, Teja (Avtor)
ID Oplotnik, Žan Jan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cresnik_Teja_2023.pdf (4,50 MB)
MD5: D8A536DB9BC04E31F20CE35DDD342DB1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Razumevanje bonitete lastnega podjetja, poslovnih partnerjev in konkurence je ključno za uspešno poslovanje v sodobnem poslovnem okolju ter za ohranjanje konkurenčne prednosti. To nam omogoča zmanjšanje informacijskih nejasnosti in tveganj, ki izhajajo iz njih. Presojanje bonitetne ocene je kompleksen proces, ki zahteva tako kvantitativno analizo finančnih izkazov kot tudi kakovostno oceno dejavnikov, pridobljenih iz temeljitega preučevanja podjetja. Pomembno je, da rezultate razumemo in jih natančno interpretiramo. Pri oblikovanju bonitete podjetja lahko imajo ključno vlogo bonitetne agencije, ki določajo bonitetno oceno na podlagi lastnih metodologij. V magistrski nalogi smo razvili lastno metodologijo za določanje bonitetne ocene fiktivnega podjetja X, pri čemer smo upoštevali tako finančne kot nefinančne kazalnike. Nato smo dobljeno oceno primerjali z bonitetno oceno, določeno po metodologiji bonitetne agencije Bisnode. Prav tako smo primerjali rezultate Altmanovega ter Kraličkovega modela. Skozi empirično analizo smo ugotovili, da je podjetje X uspešno poslovalo, saj je doseglo visoko bonitetno oceno skozi vsa obravnavana leta. Prav tako smo potrdili, da je naša bonitetna ocena primerljiva z oceno bonitetne agencije Bisnode, saj nismo zaznali večjih odstopanj. Tudi rezultati po Altmanovem in Kraličkovem modelu so potrdili uspešnost poslovanja podjetja X.
Ključne besede:bonitetna ocena, finančni kazalniki, nefinančni kazalniki, Altmanov model, Kraličkov model, podjetje
Kraj izida:Maribor
Založnik:T. Črešnik
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-86078 Novo okno
UDK:658.14/.17
COBISS.SI-ID:173341443 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.11.2023
Število ogledov:417
Število prenosov:84
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.10.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Determining credit rating of the company X
Opis:Understanding the creditworthiness of your own company, your business partners, and your competitors is key to operating successfully in today's business environment and maintaining a competitive edge. This allows us to reduce information ambiguities and the risks that arise from them. The assessment of a credit rating is a complex process that requires both a quantitative analysis of the financial statements and a qualitative assessment of the factors derived from the study of the company. It is important to understand and interpret the results accurately. Credit rating agencies can play an important role in determining a company's credit rating by using their own methodologies. In the Master's thesis, we developed our own methodology for determining the credit rating of a fictitious company X, taking into account both financial and non-financial indicators. The resulting rating was then also compared with the credit rating determined according to the methodology of the Bisnode rating agency.
Ključne besede:Credit Rating, Financial Indicators, Non-financial Indicators, Altman model, Kralicek model, company


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici