| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje in vedenje odjemalcev v podjetju Onlyplants
Avtorji:ID Tomaž, Ana (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Tomaz_Ana_2023.pdf (2,26 MB)
MD5: 273468EA67746B5A0AD03270959741BE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Marketinško komuniciranje je sredstvo, s katerim podjetja neposredno ali posredno obveščajo, prepričujejo in opominjajo potrošnike o izdelkih in blagovnih znamkah, ki jih ponujajo na trgu. V okviru tega termina morajo vodje marketinga razumeti osnove komunikologije, modele integriranega marketinškega komuniciranja in instrumente, saj bodo lahko le tako na trgu ustvarili uspešne marketinške strategije. Ker poznavanje marketinških orodji in strategij dandanes ni dovolj, je za uspešno prodajo in rast podjetja nujno poznavanje svojih odjemalcev. Vedenje porabnikov je proces odločanja in fizične aktivnosti, ki se pojavlja pri posamezniku pri vrednotenju, pridobivanju, uporabi in »znebitvi« dobrin in storitev. V teoretičnem delu smo se osredotočili na opredelitev komuniciranja, instrumentov marketinškega komuniciranja, digitalnega marketinga, vedenja odjemalcev in potrošnikov sobnih rastlin. V nadaljevanju smo predstavili podjetje Onylplants ter njihovo ponudbo storitev, izdelkov in pojavljanja na družbenih omrežjih ter spletni strani. Empirični del naloge vsebuje raziskavo, kjer smo na osnovi strukturiranega intervjuja in anketnega vprašalnika raziskovali marketinško komuniciranje in vedenje odjemalcev podjetja Onylplants. Specifično smo se osredotočili na družbena omrežja, starostne skupine in dejavnike, ki vplivajo na odjemalce ter njihovo potrošnjo v podjetju. Ugotovili smo, da je Instagram ključna platforma za pridobivanje odjemalcev ter, da bi podjetje Onylplants večina trenutnih kupcev priporočila drugim. Prav tako lahko potrdimo, da so milenjici najštevilčnejši kupci, ki si bi za dodaten vir informacij želeli platformo TikTok.
Ključne besede:Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, sobne rastline, družbena omrežja, vedenje odjemalcev
Kraj izida:Maribor
Založnik:A. Tomaž
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-86057 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:172810243 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.11.2023
Število ogledov:503
Število prenosov:93
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.10.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication and customer behaviour in onlyplants
Opis:Marketing communications is a means by which companies directly or indirectly inform, persuade, and remind consumers about the products and brands they offer in the market. Within this concept, marketing managers must understand the fundamentals of communication, integrated marketing communication models, and tools, as this is the only way to create successful marketing strategies in the market. Since knowledge of marketing tools and strategies alone is not enough today, knowing one's customers is essential for successful sales and company growth. Consumer behavior is the process of decision-making and physical activities that occur in an individual during the evaluation, acquisition, use, and disposal of goods and services. In the theoretical part, we focused on defining communication, marketing communication instruments, digital marketing, consumer behavior, and the consumers of indoor plants. Furthermore, we introduced the company Onylplants and their offerings of services, products, and presence on social networks and the website. The empirical part of the task includes research, where we investigated the marketing communication and consumer behavior of Onylplants based on structured interviews and questionnaires. Specifically, we focused on social networks, age groups, and factors influencing consumers and their consumption in the company. We found that Instagram is a key platform for acquiring customers, and most of the current customers would recommend Onylplants to others. We can also confirm that millennials are the largest group of customers who would like TikTok as an additional source of information.
Ključne besede:Marketing communication, integrated marketing, consumer behaviour, house plants, social media, marketing communication tools


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici