| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Psihološki vpliv barve embalaže na nakupni proces
Avtorji:ID Zebec, Lena (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lovrenčič Držanič, Irena (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Zebec_Lena_2023.pdf (1014,29 KB)
MD5: 0A74DFDD608BEFDD9B2F00E7928485CC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Razumevanje vedenja potrošnika je ključnega pomena v trženju, saj je ta končni uporabnik številnih izdelkov in storitev. Raziskali smo vlogo barve embalaže pri prepoznavnosti blagovne znamke in nakupnih odločitev glede na starost in spol potrošnika. Raziskava temelji na analizi literature, ki zajema vedenje potrošnika, nakupni proces, embalažo in psihologijo barv. Empirični del je izveden s pomočjo anketnega vprašalnika. Raziskava potrjuje, da je vpliv barve embalaže pomemben pri prepoznavanju blagovnih znamk. Ugotovili smo, da so cena, blagovna znamka in količina izdelka poleg barve embalaže prav tako ključnega pomena.
Ključne besede:potrošnik, nakupni proces, embalaža, psihologija barv
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-86040-151071e5-ebe9-c453-ad0e-f6f0f7dea83d Novo okno
Datum objave v DKUM:03.11.2023
Število ogledov:190
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Psychological influence of packaging color on the purchasing process
Opis:Understanding consumer behaviour is crucial in marketing as consumers are the ultimate users of many products. We investigated the role of packaging color in brand recognition and purchasing decisions based on the age and gender of consumers. The research is based on a literature analysis encopassing consumer behavior, the buying process, packaging and the psychology of colors. The empirical part involves the use of a survery. The study confirms that the influence of packaging color is significant in brand recognition. We found that price, brand and product quantity are also important alongside packaging color in influencing consumer choices.
Ključne besede:consumer, buying process, packaking, color psychology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici