| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv cirkuških veščin na socialno-čustveno področje učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:ID Fekonja, Nastja (Avtor)
ID Kovač, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Zurc, Joca (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Fekonja_Nastja_2023.pdf (2,86 MB)
MD5: 776CD3B94D6ECBEEE57682E5FEE3CF72
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo preučevali vpliv cirkuških veščin na socialno-čustveno področje osnovnošolskih otrok. V teoretičnem delu smo opredelili značilnosti socialno-čustvenega razvoja v obdobju drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja, opisali začetke in razvoj cirkusa v preteklosti, opredelili cirkuško pedagogiko in z njo povezano stanje v svetu ter v Sloveniji, opisali kompetence cirkuških pedagogov, definirali cirkuško dlan, opredelili različne oblike cirkusa, delitev cirkuških veščin ter nekatere tudi opisali. Dotaknili smo se tudi socialnih, emocionalnih in fizičnih pozitivnih učinkov cirkuških dejavnosti. V empiričnem delu smo na Osnovni šoli Kapela izvedli eksperimentalno raziskavo, ki je bila sestavljena iz devetih cirkuških srečanj, ki so bila večinoma izvedena v spletni obliki. V eksperimentalno študijo je bilo vključenih šest udeležencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika, ocenjevalne lestvice in polstrukturiranega intervjuja s starši udeležencev. Anketni vprašalnik in polstrukturirani intervju s starši po koncu cirkuških srečanj sta pokazala, da so se pri nekaterih posameznikih izboljšale komunikacija, vztrajnost ali koncentracija, prav tako so udeleženci cirkuška srečanja zapuščali z nasmejanimi obrazi. Vsi udeleženci so menili, da bi še nadaljevali s cirkuškimi srečanji, kar lahko vidimo kot dodatno priložnost, da se okrepi cirkuške aktivnosti v slovenskem šolskem prostoru.
Ključne besede:cirkus, cirkuška pedagogika, cirkuške veščine, socialno-čustven razvoj
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:N. Fekonja
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 95 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-86032 Novo okno
UDK:37.013.42:793.211(043.2)
COBISS.SI-ID:172465155 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.11.2023
Število ogledov:314
Število prenosov:32
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of circus skills on the social-emotional field of students in the second educational period of primary school
Opis:In the master thesis, we examine the impact of circus skills on the social and emotional sphere of primary school pupils. In the theoretical part, we define the characteristics of social-emotional development in the second educational period. After that, we describe the beginnings and development of circus in the past, as well as present circus pedagogy and its situation in Slovenia and around the world. We describe the competences of circus educators, define the circus palm, the different forms of circus, the division of circus skills and explain some of them. Moreover, we touch upon the social, emotional and physical positive effects of circus activities. For the empirical part, we conducted an experimental study at the Kapela Primary School, which consisted of nine circus sessions, most of them taking place online. Six participants from the second educational period of primary school were included in the experimental study. The data was collected with a survey questionnaire, a rating scale and a semi-structured interview with the parents of the participants. The questionnaire and the semi-structured interview with parents after the circus sessions showed that some individuals had improved communication, perseverance or concentration. What is more, the participants left the circus sessions with a smile on their face. All participants were of the opinion that such circus sessions should be continued, which can be seen as an additional opportunity to strengthen circus activities in the Slovenian school environment,
Ključne besede:circus, circus pedagogy, circus skills, social-emotional development


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici