| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketing in poslovanje v svetu kriptovalut : magistrsko delo
Avtorji:ID Kapun, Žan (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lovrenčič Držanič, Irena (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Kapun_Zan_2023.pdf (1,25 MB)
MD5: 6943F45DA366375A116C85E07C08D0F3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Kriptovaluta je digitalna valuta, ki uporablja kriptografijo za varnost transakcij in deluje na tehnologiji blockchain. V tem zaključnem delu smo definirali kriptovalute, njihovo teoretično uporabo pri poslovanju in njihove marketinške vidike. Začeli smo s splošno definicijo kriptovalut in pregledom literature, nato pa povezali teoretična spoznanja s praktičnimi marketinškimi tehnikami. Za pridobivanje informacij o tem, kako mediji oblikujejo javno mnenje o kriptovalutah, smo prav tako analizirali medijsko poročanje o kriptovalutah in uspeh podjetij na tem področju. S pomočjo ankete smo nato pridobili podatke o splošnem poznavanju kriptovalut in identificirali možne teme za nadaljnje raziskave. S tem smo dobili celosten vpogled v priložnosti in izzive na področju kriptovalut. 
Ključne besede:kriptovalute, kriptovalute v Sloveniji, Bitcoin, marketing
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[Ž. Kapun]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 98 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-86021-9e5ecb0e-6509-c503-98d4-b0932ba2482a Novo okno
UDK:339.138:[004.7:336.74](043.2)
COBISS.SI-ID:174249219 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.11.2023
Število ogledov:335
Število prenosov:103
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing and business in the world of cryptocurrency
Opis:Cryptocurrency is a digital currency that uses cryptography to protect transactions and is based on blockchain technology. In this thesis, we define cryptocurrencies, their theoretical use in business and their marketing aspects. We start with a general definition of cryptocurrencies and a literature review, and then relate the theoretical insights to practical marketing techniques. We also analyse media coverage of cryptocurrencies and the success of companies in this field to gain insight into how the media shape public opinion on cryptocurrencies. We then used a survey to gather data on general awareness of cryptocurrenciesin Slovenia and identify potential topics for further research. This gave us a holistic view of the opportunities and challenges in cryptocurrencies.  
Ključne besede:cryptocurrency, cryptocurrency in Slovenia, Bitcoin, marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici