| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ocenjevanje digitalne zrelosti na primeru
Avtorji:ID Jamnik, Katja (Avtor)
ID Marolt, Marjeta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kljajić Borštnar, Mirjana (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Jamnik_Katja_2023.pdf (1,84 MB)
MD5: 0C90E92C9861ADB8841036730544ECC3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Doseganje boljše digitalne zrelosti je ena izmed pomembnejših nalog za uspeh podjetij v današnjem digitalnem poslovnem okolju. S podjetju prilagojenimi priporočili, kot so učinkovito upravljanje podatkov, digitalizacija procesov, vzpostavitev agilnih struktur, zagotavljanje varnosti in kontinuirano izobraževanje zaposlenih lahko orodja za merjenje digitalne zrelosti pomagajo podjetjem doseči višjo stopnjo digitalne zrelosti. Podjetja, ki se aktivno posvetijo digitalni preobrazbi, so bolj odporna v prihodnosti in bodo lažje izkoristila številne prednosti, ki jih prinaša digitalizacija. Zato je pomembno, da se podjetja zavedajo pomena merjenja digitalne zrelosti, da sprejmejo priporočila in se osredotočijo na dvig svoje digitalne zrelosti. Potreba po ocenjevanju digitalnih zrelosti je v zadnjih letih poskrbela za razvoj novih modelov, ki merijo digitalno zrelost podjetij in hkrati podajo priporočila za nadaljnji razvoj. Ti modeli ponujajo pregled nad različnimi vidiki digitalne preobrazbe, kot so tehnologija, kultura, procesi in strateško vodenje. Na podlagi ocene lahko podjetje prepozna svoje močne in šibke točke ter načrtuje ustrezen razvoj. Enega izmed dostopnejših modelov smo v magistrski nalogi na primeru izbranega podjetja testirali tudi mi. Ugotovili smo, da lahko podjetje z izbiro primernega modela bolje oceni svojo digitalno zrelost, kar lahko pripomore k boljši strategiji digitalnih vsebin, optimizaciji poslovanja in kreiranja novih izdelkov ter storitev.
Ključne besede:digitalna transformacija, digitalna zrelost, digitalizacija, zrelostni modeli, ocenjevanje digitalne zrelosti
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-86005 Novo okno
COBISS.SI-ID:176590851 Novo okno
Datum objave v DKUM:08.12.2023
Število ogledov:540
Število prenosov:93
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Evaluating digital maturity with an example
Opis:Achieving better digital maturity is the most important task for the success of manufacturing companies in today's digital business environment. With recommendations tailored to the company, such as effective data management, digitization of processes, the establishment of agile structures, security assurance, and continuous employee education, digital maturity measurement tools can help companies achieve a higher level of digital maturity. Companies that actively engage in digital transformation are more resilient for the future and can take advantage of the many benefits of digitalization more easily. Therefore, companies need to be aware of the importance of digital maturity measurement, adopt the recommendations, and focus on increasing their digital maturity level. In recent years, the need to assess digital maturity has led to the development of new models that measure the digital maturity of companies and, at the same time, provide recommendations for further development. Based on the assessment, the company can identify its strengths and weaknesses and plan appropriate development. In our master's thesis, we also tested one of the more accessible. We found that by choosing a suitable model, companies can assess their digital maturity better, which can contribute to a better digitalization strategy, business optimization, and the development of new products and services.
Ključne besede:digital transformation, digital maturity, digitalization, maturity models, evaluating digital maturity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici