| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Motivacija vzgojitelja za lasten profesionalni razvoj : diplomsko delo
Avtorji:ID Kurelac, Iva (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kurelac_Iva_2023.pdf (2,40 MB)
MD5: C2A1DFC711966B0C876BAE4C6A9940C9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga z naslovom Motivacija vzgojitelja za lasten profesionalni razvoj je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo iz ustrezne strokovne literature, po različnih avtorjih povzeli, kaj je motivacija, kako se deli, teorije motivacije, kaj je vseživljenjsko učenje ter kaj je profesionalni razvoj, njegova načela, faze in vidike. Poglobili smo se tudi v povezavo motivacije in profesionalnega razvoja pri vzgojiteljih ter kako pomembno je vključevati profesionalni razvoj in nova znanja v prakso in delo z otroki. V empiričnem delu smo raziskali, kaj vzgojitelje v slovenskih vrtcih najbolj motivira pri njihovem delu, kako se profesionalno razvijajo, kolikokrat se udeležujejo različnih izobraževanj in drugih strokovnih izpopolnjevanj ter kako je motivacija povezana s samim profesionalnim razvojem vzgojiteljev. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika ter jih nato obdelali s pomočjo programa SPSS. Rezultate smo prikazali s pomočjo tabel, iz katerih smo ugotovili, da se vzgojitelji profesionalno razvijajo in da novo znanje tudi vpeljujejo v svoje delo. Najbolj je bilo to vidno pri vzgojiteljih, ki so notranje motivirani za delo, ki ga opravljajo.
Ključne besede:motivacija, napredovanje, profesionalni razvoj, vseživljenjsko učenje, vzgojitelji
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[Kurelac I.]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (V, 40 str., [3] str. pril.))
PID:20.500.12556/DKUM-85988 Novo okno
UDK:373.2.011.3-051(043.2)
COBISS.SI-ID:171657475 Novo okno
Datum objave v DKUM:10.11.2023
Število ogledov:743
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Motivation of an Early Childhood Educator for his own professional development
Opis:This thesis entitled Motivation of an Early Childhood Educator for his own professional development consists of theoretical and empirical work. In the theoretical part, we summarized what motivation is, how it is shared, theories of motivation, what lifelong learning is and what professional development is, its principles, phases, and aspects, based on relevant professional literature written by various authors. We also delved into the connection between motivation and professional development in Early Childhood Educators and how important it is to include professional development and new knowledge in practice and work with children. In the empirical part, we investigated what motivates Early Childhood Educators in Slovenian kindergartens most, how they develop professionally, how often they participate in various trainings and other professional development programs, and how motivation is related to the professional development of Early Childhood Educators themselves. We obtained the data through a questionnaire and then processed it using the SPSS software. We presented the results in the form of tables. We concluded that Early Childhood Educators develop professionally on a regular basis and that they also introduce the gained knowledge into their work. This was most visible with those who are internally motivated for the work they do.
Ključne besede:Motivation, promotion, professional development, lifelong learning, Early Childhood Educator


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici