| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Povezanost med navezanostjo predšolskega otroka na mamo in njenim vzgojnim slogom
Avtorji:ID Čeh, Doroteja (Avtor)
ID Cugmas, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Ceh_Doroteja_2023.pdf (1,28 MB)
MD5: F6CE7E5FFA69929D019F938C9643A496
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo proučevali otrokovo navezanost na mamo glede na uporabo maminega vzgojnega sloga. V teoretičnem delu smo najprej opredelili navezanost in kako se navezanost razvija skozi leta otrokovega razvoja. V to so vključeni tudi slogi navezanosti, ki se med otroki največkrat pojavljajo, in navezanost na mamo. Glede na zastavljen problem diplomskega dela smo v teoretičnem delu opredelili tudi vzgojo. Osredotočili smo se predvsem na to, kaj je vzgoja in kaj so njeni cilji. Opredelili smo najbolj pogoste vzgojne sloge, ki jih starši uporabljajo. V empiričnem delu nas je zanimalo, ali vsi otroci razvijejo enak slog navezanost na svojo mamo, čeprav mame v svojem vzgajanju uporabljajo različne sloge, in ali se uporaba vzgojnih slogov povezuje z izobrazbo in starostjo mam. Pri zbiranju podatkov smo si pomagali s spletnim vprašalnikom, ki je vseboval zaprta in odprta vprašanja. Rezultati so pokazali, da so otroci na mame varno navezani v primerih uporabe avtoritativnega in nevključenega vzgojnega sloga, medtem ko pa otroci mam, ki uporabljajo permisivni vzgojni slog, razvijejo upirajočo navezanost. Prav tako pa so rezultati pokazali, da starost in izobrazba mam ni povezana z uporabo vzgojnega sloga.
Ključne besede:Predšolski otrok, mama, vzgoja, vzgojni slog, navezanost na mamo.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Čeh]
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85975 Novo okno
UDK:159.922.7-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:172481539 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.11.2023
Število ogledov:490
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The relationship between a preschool child's attachment to his mother and her parenting style
Opis:In the diploma thesis, the child’s attachment to the mother in relation to the use of the mother’s parenting style was studied. In the theoretical part, attachment was defined, and how this develops over the years of a child’s development. This includes the attachment styles that are most common among children and the attachment to the mother. Based on the problem of the thesis, upbringing was also defined in the theoretical part. The focus was primarily on what upbringing is and what its goals are. The most common parenting styles used by parents were also identified. The author of the empirical work was interested in whether all children develop the same style of attachment to their mother, although mothers use different styles in their upbringing, and whether the use of parenting styles is associated with the mother’s education and age. The data was collected with the help of an online questionnaire, which contained open-ended and closed-ended questions. The results showed that children are securely attached to mothers in cases, where the authoritative and uninvolved parenting style is used, while children of mothers who use a permissive parenting style develop resistant attachment. The results also showed that the age and education of mothers is not related to the use of parenting style.
Ključne besede:Preschool child, mother, upbringing, parenting style, attachment to mother.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici