| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izdelava računalniške igre ChronoSlime z libGDX
Avtorji:ID Šrumpf, Jakob (Avtor)
ID Kokol, Peter (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Srumpf_Jakob_2023.pdf (2,57 MB)
MD5: F2F04ED4B57F14AC6CC7E31900D1A8B1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo se osredotoča na razvoj računalniške igre s pomočjo okvira LibGDX in sistema ECS (Entity-Component-System). Namen dela je raziskati in predstaviti uporabo sistema ECS pri ustvarjanju iger. Delo ponuja podroben opis vsakega vidika razvoja roguelike igre, vključno s komponentami, entitetami in sistemi. Poleg tega se posveti tudi praktični implementaciji tega pristopa v igri. Diplomsko delo predstavi uspešen razvoj igre Čhrono- Slime”in poudari prednosti, ki izhajajo iz uporabe sistema ECS. Skozi to delo smo spoznali pomembnost sistema ECS v kontekstu razvoja računalniških iger.
Ključne besede:LibGdx, ECS, Igre, Programiranje
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85970-13422da0-e88d-4dee-de15-a0132a93444a Novo okno
Datum objave v DKUM:03.11.2023
Število ogledov:174
Število prenosov:25
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of ChronoSlime video game using libGDX
Opis:The thesis focuses on the development of a computer game using the LibGDX framework and the ECS (Entity-Component-System) system. The purpose of this work is to explore and present the use of the ECS system in game development. The thesis provides a detailed description of each aspect of creating a roguelike game, including components, entities, and systems. Furthermore, it delves into the practical implementation of this approach in the game. The thesis showcases the successful development of the game Čhronoslime”and highlights the advantages stemming from the use of the ECS system. Throughout this work, we have gained an understanding of the significance of the ECS system in the context of computer game development.
Ključne besede:LibGdx, ECS, Games, Programming


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici