Naslov: | Izdelava računalniške igre ChronoSlime z libGDX |
---|
Avtorji: | ID Šrumpf, Jakob (Avtor) ID Kokol, Peter (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Srumpf_Jakob_2023.pdf (2,57 MB) MD5: F2F04ED4B57F14AC6CC7E31900D1A8B1
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
---|
Opis: | Diplomsko delo se osredotoča na razvoj računalniške igre s pomočjo okvira LibGDX in sistema
ECS (Entity-Component-System). Namen dela je raziskati in predstaviti uporabo sistema
ECS pri ustvarjanju iger. Delo ponuja podroben opis vsakega vidika razvoja roguelike
igre, vključno s komponentami, entitetami in sistemi. Poleg tega se posveti tudi praktični
implementaciji tega pristopa v igri. Diplomsko delo predstavi uspešen razvoj igre Čhrono-
Slime”in poudari prednosti, ki izhajajo iz uporabe sistema ECS. Skozi to delo smo spoznali
pomembnost sistema ECS v kontekstu razvoja računalniških iger. |
---|
Ključne besede: | LibGdx, ECS, Igre, Programiranje |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2023 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-85970-13422da0-e88d-4dee-de15-a0132a93444a  |
---|
Datum objave v DKUM: | 03.11.2023 |
---|
Število ogledov: | 174 |
---|
Število prenosov: | 25 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |