Naslov: | Slušno zaznavanje glasov in zvokov otrok, starih 2-4 let |
---|
Avtorji: | ID Šenk, Leja (Avtor) ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | VS_Senk_Leja_2023.pdf (2,60 MB) MD5: 345C8283F1276D3EACCF987B37A2096D
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Govor in slušno zaznavanje nas spremljata praktično ves čas našega življenja, zato je še kako pomemben njun razvoj v predšolskem obdobju. Razvoj govora in slušnega zaznavanja je kompleksna zadeva, ki pa jo vsak teoretik razlaga na svojstven način, vse teorije pa imajo nekaj skupnega – vse stremijo k čim boljšemu in čim hitrejšemu razvoju. Vsak otrok mora imeti možnost izražanja svojega mišljenja, mora biti slišan, hkrati pa mora znati tudi poslušati in slišati.
V diplomskem delu se osredotočamo na poslušanje in govor otrok. Izvedli smo raziskavo, v kateri smo raziskovali, kako dobro otroci poslušajo, si zapomnijo in na koncu tudi povejo zaporedje, ki jim je bilo predvajano. Raziskavo smo izvedli v dveh sklopih v razponu treh mesecev.
Ugotovili smo, da so otroci po treh mesecih poslušanja posnetkov bistveno napredovali. Prepoznali so več, hkrati pa so prepoznano povedali tudi ustrezneje. |
---|
Ključne besede: | glasovi, govor otrok, pomnjenje, poslušanje, zvoki |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [L. Šenk] |
---|
Leto izida: | 2023 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-85897-e397ca6e-66a4-559f-c570-df83940bdcde |
---|
UDK: | 373.2:159.946.3:159.932(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 170630659 |
---|
Datum objave v DKUM: | 03.11.2023 |
---|
Število ogledov: | 501 |
---|
Število prenosov: | 98 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |