| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga barv v vizualni komunikaciji : diplomsko delo
Avtorji:ID Schmid, Elena (Avtor)
ID Koren, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Schmid_Elena_2023.pdf (1,92 MB)
MD5: CB35DEA35321BA218B40592910AC2EC2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Namen diplomskega dela je spoznati, kaj je grafična podoba podjetij, in pri tem raziskati, kakšen pomen ima barva v oblikovanju grafične podobe podjetij. Vsaka barva sproži različne občutke, zato smo se med analizo teorije seznanili s psihološkimi vplivi posameznih barv na človeka. Diplomsko delo se tako dotika področja psihologije v zvezi z oblikovanjem grafične podobe podjetij. V praktičnem delu smo analizirali primere različnih grafičnih podob podjetij in vpliv izbranih barv na dojemanje podjetij.
Ključne besede:barva, grafična podoba podjetja, vizualna komunikacija, psihološki vpliv, tržišče
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[E. Schmid]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 55 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-85819 Novo okno
UDK:659.13+3159.937.515(043.2)
COBISS.SI-ID:180384515 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.10.2023
Število ogledov:464
Število prenosov:60
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(1 glas)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of colours in visual communication
Opis:The aim of this thesis is to learn what corporate identity is and to explore the importance of colour in corporate identity design. Each colour evokes different feelings, so during the analysis of the theory we have learned about the psychological effects of individual colours on people. In the practical part of the thesis we analysed examples of different corporate graphic images and what impact the chosen colours had on the perception of the companies.
Ključne besede:color, corporate identity, visual communication, psychological impact, market


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici