Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Oblikovanje proizvodne strategije in konkurenčne prednostne naloge proizvodnje
Avtorji:
ID
Konda, Iva
(
Avtor
)
Datoteke:
Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v
COBISS-u.
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Strokovno delo
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Oblikovanje proizvodne strategije vključuje diskusijo o proizvodni strategiji, dejavnikih vpliva oziroma področjih odločanja v proizvodni funkciji in povezavi le-teh s konkurenčnimi prednostnimi nalogami. Proizvodna strategija mora biti usklajena in uravnotežena s strategijo organizacije kot celote in drugimi posebnimi strategijami, zlasti trženjsko. Proizvodna strategija se vključuje v strateški načrt podjetja kot njegova integralna sestavina in tudi kot izhodišče za oblikovanje poslovne strategije. Vsako podjetje se mora zavedati pomena proizvodne strategije za doseganje konkurenčnih prednosti. V članku je prikazana proizvodna strategija pri izbranem podjetju.
Ključne besede:
proizvodni proces
,
strategija
,
strateško planiranje
,
konkurenčnost
Datum objave:
01.01.2012
Leto izida:
2012
Št. strani:
str. 64-73
Številčenje:
Letn. 58, št. 5/6
PID:
20.500.12556/DKUM-85661
UDK:
005.5:658.51:339.137
COBISS.SI-ID:
11315996
DOI:
10.7549/ourecon.2012.5-6.07
ISSN pri članku:
0547-3101
Datum objave v DKUM:
06.09.2023
Število ogledov:
373
Število prenosov:
0
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Naše gospodarstvo : revija za aktualna gospodarska vprašanja
Skrajšan naslov:
Naše gospod.
Založnik:
Ekonomsko-poslovna fakulteta, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor
ISSN:
0547-3101
COBISS.SI-ID:
751364
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The formulation of production strategy and competitive priorities of production
Opis:
The formulation of production strategy includes a discussion about the production strategy, factors of influence or decision-making areas in the production function, and its connection with competitive priorities of production. The production strategy should correspond to and comply with the strategy of an organisation as a whole as well as other specific strategies, particularly marketing. The production strategy is included in the strategic plan of a company as its integral component and a starting point for the formulation of business strategy. Each company should be aware of the importance of the production strategy in order to achieve competitive advantages. The paper shows the production strategy in the selected company.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj