| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Tourism demand in Tunisia : a VECM approach
Avtorji:ID Dekkiche, Djamal (Avtor)
Datoteke:URL https://journals.um.si/index.php/oe/article/view/2936
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:This research aimed to study the determinants of tourism demand in Tunisia from 1995 to 2019 with four independent variables: gross domestic product, consumer price index, the real exchange rate, and air transport passengers carried. The research employed the Unit root test, Co-integration test, and Vector Error Correction model (VECM) to examine the variables' short- and long-run relationship dynamics. The results show that co-integrating relations exist among the variables; all independent variables negatively impact tourism demand except Air transport. Depending on the results obtained, policymakers should be aware of the negative effect of the country's political instability on the extent of external tourism demand. In this sense, the government must restore political stability to encourage tourists to visit Tunisia. Future studies should consider factors such as the economy's trade openness and oil prices.
Ključne besede:tourism industry, tourism demand, VECM, Co-integration, Tunisia
Status publikacije:Objavljeno
Datum objave:01.01.2023
Leto izida:2023
Št. strani:str. 50-59
Številčenje:Vol. 69, no. 2
PID:20.500.12556/DKUM-85639 Novo okno
UDK:338.48:330.3(611)
COBISS.SI-ID:163340803 Novo okno
DOI:10.18690/10.2478/ngoe-2023-0011 Novo okno
ISSN pri članku:0547-3101
Datum objave v DKUM:05.09.2023
Število ogledov:156
Število prenosov:2
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo. revija za aktualna gospodarska vprašanja
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Turistično povpraševanje v Tuniziji: VECM pristop
Opis:Namen te raziskave je bil preučiti determinante turističnega povpraševanja v Tuniziji od leta 1995 do leta 2019 s štirimineodvisnimi spremenljivkami: bruto domačim proizvodom, indeksom cen življenjskih potrebščin, realnim menjalnim tečajemin številom prepeljanih potnikov v zračnem prometu. V raziskavi so bili uporabljeni testi enotskih korenov, kointegracijski testin model vektorske korekcije napak (VECM) za preučitev dinamike kratkoročnih in dolgoročnih razmerij med spremenljivkami.Rezultati kažejo, da med spremenljivkami obstajajo kointegracijski odnosi; vse neodvisne spremenljivke negativno vplivajona turistično povpraševanje, razen letalskega prevoza. Glede na dobljene rezultate bi se morali oblikovalci politik zavedatinegativnega vpliva politične nestabilnosti države na obseg zunanjega turističnega povpraševanja. V tem smislu mora vladaponovno vzpostaviti politično stabilnost, da bi turiste spodbudila k obisku Tunizije. Prihodnje študije bi morale upoštevatidejavnike, kot so trgovinska odprtost gospodarstva in cene nafte.
Ključne besede:turistična industrija, turistično povpraševanje, VECM, kointegracija, Tunizija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici