| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava embalaže vlažilnih krem za obraz glede na spol ciljnih odjemalcev in analiza preferenc odjemalcev do embalaže vlažilnih krem za obraz
Avtorji:ID Broder Vogrinčič, Laura (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Broder_Vogrincic_Laura_2023.pdf (2,70 MB)
MD5: E371C08F2B35E8674916B6339AA6F63C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili kozmetično panogo, vpliv družbenih omrežij na nego kože posameznika ter najbolj vplivna kozmetična podjetja in znamke tako v svetu kot Sloveniji. Osredotočili smo se na embalažo kozmetičnih izdelkov in njene lastnosti, kot so oblika, material, slog pisave, barva ter funkcionalnost. V središču dela je embalaža vlažilnih krem za obraz in kako jo podjetja diferencirajo glede na spol ciljnih odjemalcev. Raziskavo smo naredili z namenom, da ugotovimo razlike v embalaži vlažilnih krem za obraz glede na spol ciljnih odjemalcev in s pomočjo ankete preverimo, kakšna embalaža odjemalce dejansko pritegne med nakupovanjem. Primerjava izdelkov je pokazala, da se za embalažo, ki je namenjena moškim, uporabljajo predvsem močne in hladne barve, nekoliko bolj barvita in manj dekorativna pisava ter širša oblika embalaže. Uporabljen material je v večini primerov plastika. Embalaža, namenjena ženskam, je po obliki nekoliko ožja, za pisavo pa so uporabljeni bolj dekorativni slogi. Barve so toplejše in oblika nekoliko ožja, večkrat pa sta kot material uporabljena tudi steklo ali akrilna plastika. Glede funkcionalnosti so embalaže na približno enaki ravni. Rezultati v raziskavi se skladajo z razlikami, ki smo jih opisali v primerjavi embalaž, predvsem glede barve in materiala.
Ključne besede:embalaža, kozmetika, nakupno vedenje, obraz, spol, vlažilna krema
Kraj izida:Maribor
Založnik:L. Broder Vogrinčič
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85599 Novo okno
UDK:658.89
COBISS.SI-ID:170199043 Novo okno
Datum objave v DKUM:27.10.2023
Število ogledov:335
Število prenosov:49
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of facial moisturiser packaging according to the gender of targeted consumers and analysis of consumer's preferences towards facial moisturiser packaging
Opis:In the theoretical part of the thesis we presented the cosmetic industry, the impact of social networks on the skin care of an individual and the most influential cosmetic companies and brands in the world and in Slovenia. We focused on the packaging of cosmetic products and its features, such as shape, material, font style, colour and functionality. At the heart of the thesis is the packaging of facial moisturising creams and how companies differentiate it according to the gender of the target customers. The research was done with the purpose of determining the differences in the packaging of facial moisturising creams according to the gender of the target customers, and used a survey to check what packaging actually attracts customers during shopping. Comparison of products showed that for packaging intended for men, strong and cold colours are used mainly, the font is slightly more colourful and less decorative, and the shape of the packaging itself is slightly wider. In most cases, the material used is plastic. The packaging intended for women is slightly narrower in shape, and more decorative styles are used for the font. The colours are warmer and the shape is a bit narrower, and glass or acrylic plastic is often used as a material. In terms of functionality, the packaging is at about the same level. The results of the study are consistent with the differences we described in comparison of packaging, especially in terms of colour and material.
Ključne besede:packaging, cosmetics, purchasing behaviour, face, gender, moisturising cream


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici