| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza vplivnih dejavnikov nakupa ženskih modnih torbic
Avtorji:ID Bauman, Jona (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Bauman_Jona_2023.pdf (2,28 MB)
MD5: 965416DABA8EB96F8C402DC3DF751CA1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Ženske modne torbice so v današnjem času nepogrešljiv modni dodatek vsake ženske. Vsaka modna hiša z njihovo izdelavo ponazarja določene značilnosti v njihovem prodajnem konceptu. Medtem ko imamo na trgu številne ponudnike, vse od razkošnih do ugodnejših torbic, slednji prisegajo na različne oblike, komponente, barve in sloge. Potrošniki so na trgu deležni številnih vplivnih dejavnikov, ki jih kasneje privedejo do nakupne odločitve. Diplomsko delo se osredotoča na ključne dejavnike, ki vplivajo na nakupne odločitve, kot so cena, dizajn, kakovost, barva, material, funkcionalnost in blagovna znamka torbice, prav tako pa je pomemben tudi vpliv trenutnih trendov in vplivnežev, ki narekujejo modne smernice. V empiričnem delu smo dejavnike analizirali v okviru anketnega vprašalnika. V sklopu ankete smo preverjali, v katerih trgovinah anketiranci nakupujejo ženske torbice, koliko torbic imajo v lasti in kakšen vpliv imajo na nakup blagovne znamke in trendi.
Ključne besede:modne torbice, vplivni dejavniki, nakupno vedenje, blagovne znamke
Kraj izida:Maribor
Založnik:J. Bauman
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85589 Novo okno
UDK:366.12:688.359
COBISS.SI-ID:171456515 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.11.2023
Število ogledov:333
Število prenosov:123
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of influencing factors for the purchase of women's fashion handbags
Opis:Women's fashion handbags are nowdays an indispensable fashion accessory for every woman. By producing these, every fashion house illustrates certain characteristics in its sales concept. While we have many providers on the market, from luxurious to more affordable handbags, the latter swear by a variety of shapes, components, colours and styles. Consumers experience many influential factors on the market, which subsequently lead them to make a purchasing decision. The thesis focuses on the key factors that influence purchasing decisions, such as price, design, quality, colour, material, functionality and brand of the handbag, but also the influence of current trends and influencers dictating fashion trends. In the empirical part, the factors were analysed by means of a questionnaire. The survey looked at: which stores women shop in for handbags, how many handbags they own, and how brands and trends influence their purchases.
Ključne besede:fashion handbags, influencing factors, purchase behaviour, brands


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici