| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpeljava poslovne analitike v prodajno podjetje
Avtorji:ID Hrovatič, Katja (Avtor)
ID Marolt, Marjeta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Hrovatic_Katja_2023.pdf (3,13 MB)
MD5: 63AE8DF53D4EA222A3CC8A3C917B9A65
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Vedno več podatkov postaja vsakdanje dejstvo za podjetja. To prinaša tako priložnosti kot izzive. Podjetja, ki so sposobna učinkovito upravljati in analizirati svoje podatke, bodo lažje sprejemala premišljene odločitve in ostala konkurenčna v današnjem hitrem poslovnem okolju. Z vlaganjem v prava orodja in tehnologije lahko podjetja svoje podatke spremenijo v dragoceno sredstvo, ki lahko spodbuja rast in uspeh. Te tehnologije so orodja za poslovno inteligenco in poslovno analitiko. Ta orodja podjetjem omogočajo vizualizacijo in analizo podatkov v realnem času, kar olajša prepoznavanje vzorcev in trendov, ki so lahko podlaga za poslovne odločitve. Eno od teh orodji je tudi Qlik Sense. V magistrskem delu smo za prodajno podjetje z orodjem Qlik Sense razvili prodajni modul. Prodajni modul smo ustvarili po načrtu razvoja: (1) Pregled razpoložljivih podatkovnih virov prodajnega podjetja ter urejanje podatkov s procesom integracije podatkov, z upoštevanjem navodil in zahtev naročnika; (2) Razvoj osnovnih vizualizacij za prikaz KPI-jev prodajnega podjetja in testiranja povezav tabel in polj; (3) Razvoj vizualnega dela podajnega modula; (4) Analiza podatkov prodajnega modela s pomočjo vizualizacij in kreiranjem vpogledov. V fazi razvoja smo podatke podjetja z metodologijo ETL ekstrahirali, preoblikovali in naložili v orodje poslovne analitike. Nato smo po metodi DAR predstavili podatke podjetja. V modulu smo pripravili različne vizualizacije, ki omogočajo preprosto analizo poslovanja podjetja. Modul vsebuje sedem zavihkov, ki s pomočjo objektov tabel, grafikonov in KPI predstavljajo prodajne podatke podjetja. Prodajni modul in njegovo analizo smo na koncu predstavili naročniku. Sledi integracija podatkov, testiranje in implementacija prodajnega modula ter izobraževanje zaposlenih.
Ključne besede:poslovna analitika, vizualizacija, modul, ETL proces, DAR metodologija
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85523 Novo okno
COBISS.SI-ID:173357827 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.11.2023
Število ogledov:281
Število prenosov:40
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:31.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementing business analytics in a sales company
Opis:Increasing amounts of data are becoming a reality for businesses. While this brings both opportunities and challenges, companies that are able to effectively manage and analyse their data are better able to make informed decisions and remain competitive in today's fast-paced business environment. By investing in the right tools and technologies, businesses can turn their data into a valuable asset that can drive growth and success. These technologies are business intelligence and business analytics tools. These tools allow companies to visualise and analyse data in real-time, making it easier to identify patterns and trends that can guide business decisions. One of these tools is Qlik Sense. In the master's thesis, we develop a sales model for a sales company using Qlik Sense. The sales module was created according to the following development plan: (1) Reviewing the available data sources of the sales company and preparing the data using the data integration process, taking into account the client's requirements and wishes; (2) Developing basic visualisations to display the KPIs of the sales company and testing the connections of tables and fields; (3) Developing the visual component of the sales module; (4) Analysing the sales data with the help of visualisations and creating insights. In the development phase, available data was extracted, transformed, and loaded into Qlik Sense using ETL methodology. We then presented the company's data using the DAR method. In the module, we prepared various visualisations that allow easy analysis of the company's performance. The module contains seven sheets that present the sales data of the sales company using tables, graphs and KPIs. Lastly, we presented the sales module and its analysis to the client. This will be followed by data integration, testing and implementation of the sales module and training of the employees.
Ključne besede:business analytics, visualisation, module, ETL process, DAR methodology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici