| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba IKT pred, med in po epidemiji COVID-19 v posavskih osnovnih šolah : magistrsko delo
Avtorji:ID Hode, Tjaša (Avtor)
ID Bratina, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Hode_Tjasa_2023.pdf (1,66 MB)
MD5: 18986D2BF9E69B9AD6F342A3392BD824
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) se vedno bolj pogosto vključuje v proces izobraževanja. Za njeno uspešno vključenost v pouk potrebujemo usposobljenega učitelja in dobro opremljeno šolo. Ker se je njena uporaba močno povečala v obdobju med epidemijo COVID-19, je zelo pomembno, da učitelji IKT tudi v prihodnosti še bolj vključujejo IKT v sam pouk. Glavni namen magistrskega dela je bil preučiti uporabo IKT pred, med in po epidemiji COVID-19 v posavskih osnovnih šolah. Zanimali so nas razlogi za uporabo, prednosti in slabosti, pogostost uporabe IKT, usposobljenost učiteljev, katere naprave in orodja so uporabljali ter kakšna je bila opremljenost šol pred, med in po epidemiji COVID-19. Zanimale so nas razlike glede na razredno in predmetno stopnjo, dobo poučevanja, starostno skupino in okolje. Rezultati raziskave temeljijo na vzorcu 147 učiteljev. Ti so pokazali, da so se usposobljenost, opremljenost in pogostost uporabe IKT po epidemiji izboljšale. Statistično značilnih razlik teh izbranih kategorijah glede na delovno dobo, starost, stopnjo poučevanja in okolje ni bilo. Ugotovili smo, da se IKT najpogosteje uporablja zaradi interesa učiteljev ali učencev, da so učitelji najpogosteje uporabljali računalnik in program Microsoft Office, da je najpogostejše sredstvo komuniciranja e-mail ter opredelili mnoge prednosti in slabosti, ki jih IKT prinaša.
Ključne besede:informacijsko-komunikacijska tehnologija, COVID-19, osnovna šola, usposobljenost, opremljenost
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Hode]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 101 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-85450 Novo okno
UDK:37.091.2./3:004(043.2)
COBISS.SI-ID:165328899 Novo okno
Datum objave v DKUM:22.09.2023
Število ogledov:446
Število prenosov:91
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of ICT before, during and after the epidemic of COVID-19 in Posavje elementary schools
Opis:Information and communication technology (ICT) is increasingly included in the education process. For its successful inclusion in educational process, we need a qualified teacher and a school well equipped with ICT equipment. As its use has increased significantly during the period of the COVID-19 epidemic, it is very important that in the future teachers integrate ICT even more into the lessons. The main purpose of the master's thesis is to examine the use of ICT before, during and after the epidemic of COVID-19 in Posavje elementary schools. We were interested in the reasons for use, advantages and disadvantages, the frequency of ICT use, the qualifications of teachers, which devices and tools they used, and the degree of equipment in schools before, during and after the COVID-19 epidemic. We were interested in differences according to class and subject level, teaching period, age group and environment. The results of the survey are based on a sample of 147 teachers. These showed that ICT skills, equipment and frequency of use increased after the epidemic. There were no statistically significant differences in these selected categories in terms of length of service, age, level of teaching and environment. We found that ICT is most often used due to the interest of teachers or students, that teachers most frequently used computers and the Microsoft Office program, that the most common means of communication is e-mail, and identified many advantages and disadvantages that ICT brings.
Ključne besede:information and communication technology (ICT), COVID-19, primary school, qualifications, equipment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici