| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje v podjetju Aljoša Pogorelčnik s.p.
Avtorji:ID Hriberšek, Katarina (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Hribersek_Katarina_2023.pdf (3,36 MB)
MD5: 70F809D9B90574362FCC58C69ACC8749
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Marketinško komuniciranje je bistvenega pomena za podjetja. Nenehno se spreminja, pravzaprav je način, s katerim se podjetje oblikuje v očeh strank, jih nagovarja in jim daje informacije. Je tudi način prodora podjetja v stik z zunanjo javnostjo. Zaradi velike konkurence, nasičenosti trgov in globalizacije je marketinško komuniciranje način za razlikovanje od konkurence. To počnejo vsa podjetja in zaradi tega je treba marketinško komuniciranje tudi resnično dobro načrtovati, usklajevati in izvajati na inovativen in metodičen način. Stremeti je treba k zadovoljevanju strank, ker le-to omogoča dolgoročen uspeh. V diplomskem delu smo najprej predstavili teoretična izhodišča, kjer smo vse opisali, da bomo lažje razumeli marketinško komuniciranje. V drugem, praktičnem delu pa smo na podlagi teoretičnih izhodišč predstavili program in instrumente marketinškega komuniciranja v podjetju Aljoša Pogorelčnik, s. p.
Ključne besede:Marketing, komuniciranje, marketinški splet, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranje.
Kraj izida:Maribor
Založnik:K. Hriberšek
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85374 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:169090563 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.10.2023
Število ogledov:233
Število prenosov:26
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication in the company Aljoša Pogorelčnik
Opis:Marketing communication is essential for businesses. It constantly changes and it is the company’s way of shaping itself in the eyes of its customers, addressing them and providing them with information. Moreover, it is how the company engages with the external public. Due to significant competition, the saturation of markets and globalisation, marketing communication is a way of differentiating oneself from the competition. As all companies do this, marketing communication also needs to be truly well planned, coordinated and implemented in an innovative and methodical way. The focus must be on satisfying the customers, because that is the only way to ensure long-term success. In my thesis, I first presented the theoretical background, describing everything to better understand marketing communication. In the second empirical part, I presented the programme and tools of marketing communication in the company Aljoša Pogorelčnik s.p. based on the theoretical background.
Ključne besede:Marketing, communication, marketing web, marketing communication, tools of marketing communication.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici