| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Digitalni marketing v podjetju Talon d.o.o.
Avtorji:ID Tavčar, Maj (Avtor)
ID Marič, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Tavcar_Maj_2023.pdf (2,70 MB)
MD5: 57C1095B7ACC430DB79D4986D61DC3A9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Digitalni marketing je zaradi hitro razvijajočih se tehnologij v zadnjem času doživel veliko porast. Prodrl je v skoraj vsako nišo podjetništva. Namen diplomske naloge je bil analizirati ter izboljšati digitalno prezenco podjetja Talon d.o.o, ki operira v sferi odkupa in prodaje vozil. V teoretičnem delu smo se osredotočili na pomen digitalnega marketinga ter njegovo uporabo. Raziskali ter predstavili smo tako zgodovino kot najnovejše pristope k digitalnemu marketingu. V raziskavi smo opravili intervju z direktorjem ter analizirali začetno pozicijo podjetja v digitalnem svetu. Rezultate smo s pomočjo raziskovalnih vprašanj ovrednotili ter začeli z implementacijo digitalnih marketinških strategij. Ugotovili smo, da digitalni marketing podjetju prinaša rast na vseh področjih, zato smo svetovali, da podjetje Talon d.o.o. nadaljuje s testiranjem, implementiranjem in prilagajanjem digitalnih marketinških strategij.
Ključne besede:digitalni marketing, odkup in prodaja vozil, družbena omrežja, digitalna strategija
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85278 Novo okno
COBISS.SI-ID:168737027 Novo okno
Datum objave v DKUM:17.10.2023
Število ogledov:239
Število prenosov:38
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital marketing in company Talon d.o.o.
Opis:Digital marketing has seen a huge rise in recent times due to rapidly developing technologies. It has penetrated almost every niche of entrepreneurship. The aim of the thesis was to analyze and improve the digital presence of Talon d.o.o. In the theoretical part, we focused on the importance of digital marketing and its use. We researched and presented both the history and the latest approaches to digital marketing. In the research, we conducted an interview with the director and analyzed the initial position of the company in the digital world. We evaluated the results with the help of research questions and started implementing digital marketing strategies. We found that digital marketing creates growth in all areas, so we advised the company Talon d.o.o. continues to test, implement, and adapt digital marketing strategies.
Ključne besede:digital marketing, purchase and sale of vehicles, social networks, digital strategy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici