| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga digitalne pismenosti pri dojemanju spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju : diplomsko delo
Avtorji:ID Blekač, Erika (Avtor)
ID Kožuh, Ines (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Blekac_Erika_2023.pdf (2,54 MB)
MD5: 4F67D32C53A3D06B69C3ED7379801C24
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu se osredotočamo na vseprisotnost digitalnih medijev v izobraževalnem okolju in razvoj digitalne pismenosti kot ključne veščine za uspešno delovanje v tem okolju. V prvem delu naloge skozi teoretični pregled opredelimo ključne pojme, kot so digitalni mediji, digitalna pismenost in umetna inteligenca. V empiričnem delu proučujemo, kako socialno-demografski in socialno-ekonomski dejavniki vplivajo na stopnjo digitalne pismenosti med študenti Univerze v Mariboru, ter kako ta pismenost vpliva na dojemanje spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju. Rezultati statistične analize so pokazali, da spol in stopnja izobrazbe, uporaba osebnega računalnika in pametnega telefona ter uporaba digitalnih orodij za samostojno učenje, hobije in iskanje informacij ter reševanje težav preko spleta statistično značilno pozitivno vplivajo na digitalno pismenost, digitalna pismenost pa ne vpliva statistično značilno na dojemanje spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju. Rezultati te študije lahko prispevajo k nadaljnjim raziskavam o digitalni pismenosti ter dojemanju orodij z umetno inteligenco v izobraževanju.
Ključne besede:digitalni mediji, digitalna pismenost, algoritmi, umetna inteligenca, spletna orodja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[E. Blekač]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 90 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-85274 Novo okno
UDK:077:37.011.2(043.2)
COBISS.SI-ID:171406339 Novo okno
Datum objave v DKUM:05.10.2023
Število ogledov:469
Število prenosov:109
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of digital literacy in perception of the ChatGPT online tool in the study process
Opis:In this thesis we focus on the ubiquity of digital media in modern society and the development of digital literacy as a key skill for functioning in the digital environment. In the first part of the thesis, through a theoretical review, we define key concepts such as digital media, digital literacy, artificial intelligence, and ChatGPT. In the empirical part, we examine how socio-demographic and socio-economic factors influence the level of digital literacy among students at the University of Maribor and how this literacy affects the perception of the online tool ChatGPT as a study support. The results of the statistical analysis have shown that gender and level of education, the use of personal computers and smartphones, as well as the utilization of digital tools for self-learning, hobbies, information retrieval, and online troubleshooting, have a statistically significant positive impact on digital literacy. However, digital literacy does not have a statistically significant impact on the perception of the online tool ChatGPT as a study aid. The findings of this study can contribute to further research on digital literacy and the perception of artificial intelligence-powered tools in education.
Ključne besede:digital media, digital literacy, algorithms, artificial intelligence, online tools


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici