| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Digitalni marketing v mikro podjetjih
Avtorji:ID Ganiu, Basri (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Ganiu_Basri_2023.pdf (1,36 MB)
MD5: AAC12D1651AA2C1D718DA88F74FB3B0E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Z razvojem tehnologije skozi leta je vedno več podjetij digitaliziralo svoje poslovanje. V tem času se je pojavil tudi digitalni marketing, ki je prehitel tradicionalni marketing. Velika podjetja z velikim proračunom in z izobraževanjem ustreznega kadra, so digitalni marketing uvedli z lahkoto. Mikro podjetja z majhnim številom zaposlenih pa so prišli do spoznanja in izkoriščanja digitalnega marketinga nekoliko kasneje. Dandanes tudi veliko mikro podjetij uporablja digitalni marketing, vendar pri tem nekateri niso še dovolj izobraženi glede novih razvijajočih se metod. Nekateri pa še vedno vztrajajo s tradicionalnim marketingom v mikro podjetjih, ki jim zmanjša konkurenčnost v današnjem trgu. Digitalni marketing nasploh in digitalni marketing v mikro podjetjih bomo v tej diplomski nalogi predstavili skozi teoretični in praktični del. V nalogi bomo opisali metode digitalnega marketinga in platforme ter pripomočke za njihovo izvedbo. Osredotočili se bomo na marketing na digitalnih omrežjih, ki jih uporabljajo mikro podjetja. Pri tem bomo predvsem podrobno opisali strategije za uspešno izvedbo metod in doseganje želenih rezultatov. Opisali bomo tudi digitalni marketing mikro podjetja v praktičnem primeru in izvedli analizo uspešnosti izbranega podjetja. Poleg tega bo predstavljena možna uvedba video marketinga in e-poštnega marketinga v obravnavnem podjetju.
Ključne besede:digitalni marketing, digitalni marketing v mikro podjetjih, metode digitalnega marketinga, oglaševanje, opredelitev ciljnega občinstva, družbena omrežja.
Kraj izida:Maribor
Založnik:B. Ganiu
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85179 Novo okno
UDK:339.13:004
COBISS.SI-ID:168863491 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2023
Število ogledov:262
Število prenosov:52
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:21.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital marketing in micro enterprises
Opis:As technology has evolved over the years, more and more companies have digitized their business. Digital marketing also emerged around this time, overtaking traditional marketing. Big companies with big budgets and the right training have easily adopted digital marketing. Micro-enterprises with a small number of employees came to understand and exploit digital marketing a little bit later. Today, many micro-enterprises are also using digital marketing, but some of them are not yet sufficiently educated about the new methods being developed. Some of the micro enterprises still persist with traditional marketing, which makes them less competitive in today's market. In this assignment, we will present digital marketing in general and digital marketing in micro-enterprises through theoretical and practical aspects. We will describe digital marketing methods and platforms and the tools to implement them. The focus will be on marketing on digital networks used by micro-enterprises. In particular, we will describe in detail the strategies to successfully implement the methods and achieve the desired results. We will also describe the digital marketing of a micro enterprise in a practical example and analyze the performance of the selected enterprise. In addition, the possible introduction of video marketing and email marketing in the company will be presented.
Ključne besede:digital marketing, digital marketing in micro-enterprises, digital marketing methods, advertising, defining the target audience, social media.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici