| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vzpostavitev digitalno marketinške kampanje ob lansiranju novega produkta: primer Mirable planer
Avtorji:ID Šadl, Jure (Avtor)
ID Močnik, Dijana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Sadl_Jure_2023.pdf (2,68 MB, Vsebina bo dosegljiva po 05.09.2026)
MD5: 0979D82634D1105D8779A64B4732294C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo predstavlja izvedbo in celovit pregled digitalno marketinške kampanje, ki smo jo vzpostavili ob lansiranju novega produkta Mirable planer. Teoretični del diplomskega dela se osredotoča na osnovne koncepte digitalnega marketinga, empirični del pa na konkretno izvedbo digitalno marketinške kampanje, analizo rezultatov in uspešnosti ter predloge za nadaljnje aktivnosti v sklopu digitalno marketinške kampanje. Uspešnost kampanje je potrjena z odličnim odzivom ciljne skupine, saj je bila že v času pisanja diplomske naloge (še pred zaključkom kampanje) prodaja za 20 % večja, kot celotna prodaja za lansko (staro) različico rokovnika. Ti rezultati potrjujejo uspešnost izvedbe naših digitalno marketinških aktivnosti.
Ključne besede:digitalni marketing, digitalno marketinška kampanja, Mirable planer
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-85177 Novo okno
Datum objave v DKUM:24.11.2023
Število ogledov:310
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creating a digital marketing campaign for a new product launch: the Mirable planer example
Opis:The thesis presents the implementation and a comprehensive overview of the digital marketing campaign we created for the launch of the new product Mirable planner. The theoretical part of the thesis focuses on the basic concepts of digital marketing, whereas the empirical part on the definite implementation of the digital marketing campaign, the analysis of the results and performance, as well as suggestions for further activities within the digital marketing campaign. The success of the campaign is confirmed by the excellent response of the target group, with sales already at the time of writing the thesis (even before the campaign was finished) 20% higher than the total sales of the previous year's (old) version of the planner. These results confirm the success of our digital marketing activities.
Ključne besede:digital marketing, digital marketing campaign, Mirable planner


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici