| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:User Experience and Interface Design for a Digital Platform to Support Pet Adoption From Animal Shelters and Animal Rescue Organisations in Europe : magistrsko delo
Avtorji:ID Bricman, Špela (Avtor)
ID Kožuh, Ines (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bricman_Spela_2023.pdf (7,91 MB)
MD5: 44CD317E1F47F230EC7749921C18FC61
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:This thesis used design thinking to create a user-friendly digital platform named PetScout for adopting animals from European shelters and rescue groups. We conducted user interviews and an online survey and designed personas, empathy maps, and scenarios to understand user needs. As part of the design process, we defined the platform’s requirements and developed the information architecture. We identified two viable solutions for the project based on research findings: a web-based and a mobile-based solution. To visualize these ideas effectively, we developed prototypes at two different fidelities – low and high fidelity. The prototypes were tested in usability testing using the thinking-aloud method, which measured effectiveness, efficiency, and satisfaction. The usability testing results showed that our platform is visually appealing, user-friendly, intuitive, and easy to use. A vital finding was the platform’s effectiveness, as high-fidelity prototypes achieved a task completion rate of 100%. Moreover, the concept proved highly efficient since participants, on average, needed 166 seconds to finish vital tasks. Additionally, the SUS score of 97, supported by the positive qualitative user feedback, signifies outstanding user satisfaction and a high level of usability. Finally, this study highlights the importance of knowing and understanding user needs in design, and it provides recommendations to improve usability and potentially increase the number of successful adoptions on similar platforms.
Ključne besede:user experience design, user interface design, design thinking, user research, usability testing
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[Š. Bricman]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XX, 139 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-85142 Novo okno
UDK:004.5:351.765(043.2)
COBISS.SI-ID:172314627 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.10.2023
Število ogledov:418
Število prenosov:24
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Uporabniška izkušnja in oblikovanje vmesnika za digitalno platformo, ki spodbuja posvojitev živali iz zavetišč in organizacij za reševanje živali v Evropi
Opis:V magistrski nalogi smo z oblikovalskim razmišljanjem ustvarili digitalno platformo z imenom PetScout za posvojitev živali iz evropskih zavetišč in reševalnih skupin. Izvedli smo intervjuje z uporabniki in spletno anketo ter oblikovali persone, zemljevide empatije in scenarije, da bi razumeli potrebe uporabnikov. V okviru oblikovalskega procesa smo opredelili zahteve platforme in razvili informacijsko arhitekturo. Na podlagi ugotovitev raziskave smo za projekt opredelili dve izvedljivi rešitvi: spletno in mobilno rešitev. Za učinkovito vizualizacijo le-teh smo razvili prototipe v dveh stopnjah natančnosti - nizki in visoki natančnosti. Prototipe smo preizkusili v testiranju uporabnosti s pomočjo metode razmišljanja na glas, pri čemer smo merili uspešnost, učinkovitost in zadovoljstvo. Rezultati so pokazali, da je naša platforma vizualno privlačna, uporabniku prijazna, intuitivna ter enostavna za uporabo. Bistvena ugotovitev je bila uspešnost platforme, saj so prototipi z visoko stopnjo natančnosti dosegli 100-odstotno stopnjo dokončanja nalog. Poleg tega se je koncept izkazal za zelo učinkovitega, saj so udeleženci za dokončanje ključnih nalog v povprečju potrebovali 166 sekund. Poleg tega povprečna ocena 97 SUS vprašalnika, ki jo podpirajo pozitivne kvalitativne povratne informacije uporabnikov, pomeni izjemno zadovoljstvo uporabnikov ter visoko raven uporabnosti. Nenazadnje to magistrsko delo poudarja pomen poznavanja potreb uporabnikov pri oblikovanju ter podaja priporočila za izboljšanje uporabnosti in povečanje števila uspešnih posvojitev na podobnih platformah.
Ključne besede:uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, oblikovalsko razmišljanje, raziskava uporabnikov, testiranje uporabnosti


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici