| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Odnos otrok in adolescentov do izvajanja športnovzgojnega kartona v osnovni šoli : magistrsko delo
Avtorji:ID Kralj, Urša (Avtor)
ID Matejek, Črtomir (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kralj_Ursa_2023.pdf (1,43 MB)
MD5: CCC765F37E87D53BFC121329FD0632B1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen magistrske naloge je bil ugotoviti, kakšen odnos imajo dekleta in fantje drugega in tretjega vzgojno izobraževalnega obdobja do izvajanja športnovzgojnega kartona v osnovni šoli. Prav tako nas je zanimalo, ali odnos učitelja vpliva na odnos učencev. V raziskavo smo vključili 162 učencev, starih med 9 in 15 let, dveh osnovnih šol zgornje Savinjske doline. Vzorec je temeljil na neslučajnostnem priložnostnem vzorcu učencev. Uporabili smo deskriptivno metodo in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Rezultate smo obdelali s programom SPSS. Rezultate ŠVK smo standardizirali in jih pretvorili v vrednosti ter nato na tej osnovi merjence razdelili po kategorijah: gibalno podpovprečni, gibalno povprečni in gibalno nadpovprečni. Za ugotavljanje razlik v odnosu do izvajanja športnovzgojnega kartona med skupinami smo uporabili enosmerno analizo variance ANOVA. Razlike smo natančneje opredelili s Scheffe post-hoc preizkusom. Rezultati kažejo, da ne obstaja statistično značilna razlika v odnosu otrok do izvajanja športnovzgojnega kartona med različno gibalno učinkovitimi skupinami. Prav tako ne obstaja statistično značilna razlika pri preverjanju vpliva učitelja na odnos učencev do testiranja. Statistično značilno razliko pri rezultatih smo zaznali zgolj pri nevednosti učencev o posameznih meritvah pri testih športnovzgojnega kartona. Ugotovili smo, da rezultati ŠVK niso povezani s pozitivnim oziroma negativnim odnosom do izvajanja ŠVK. Prav tako smo ugotovili, da odnos učiteljev do ŠVK ni pomemben dejavnik učenčevega odnosa do športnovzgojnega kartona.
Ključne besede:odnos, športnovzgojni karton ali SLOfit, testiranje, gibalni razvoj
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[U. Kralj]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIV, 71 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-85085 Novo okno
UDK:796.01-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:164607491 Novo okno
Datum objave v DKUM:15.09.2023
Število ogledov:63
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Attitudes of children and adolescents towards the SLOfit test batery in primary schools
Opis:The objective of the Master's thesis was to determine the attitudes of girls and boys in the second and third schooling period towards the implementation of the test battery in primary schools. Furthermore, we were also interested in whether the attitudes of students are affected by the attitudes of their teachers. In the paper, 162 students aged 9 to 15 from two primary schools in the upper Savinja Valley were included. The population was made up via the non-probability opportunity sampling method. We used the descriptive method and the non-experimental causal method of empirical pedagogical research. The results were processed via the SPSS software. The results of SLOfit were standardised and converted into values. Then, on this basis, the subjects were divided into the following categories: below average motor function, average motor function and above average motor function. The one-way analysis of variance (ANOVA) was used to determine the differences in the attitudes regarding the implementation of the test battery between the groups. The differences were determined in a more precise manner using the Scheffe post-hoc analysis. The results show that there is no statistically significant difference in the children's attitude towards the implementation of the test battery between groups with different motor efficiencies. Furthermore, there is no statistically significant difference in the students’ attitudes towards testing in connection with the teachers’ influence. A statistically significant difference in the results was measured only in connection to the unfamiliarity of the students regarding the individual measurements composing the test battery. We found that the results of the test battery are not related neither to a positive nor negative attitude towards its implementation. We also found that the attitude of the teachers towards the test battery is not an important factor in connection to the students’ attitudes towards the SLOfit test battery.
Ključne besede:Attitude, test battery or SLOfit, testing, motor development


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici