| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga vplivnežev pri spletni prodaji ženskih oblačil
Avtorji:ID Pučnik, Maša (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Pucnik_Masa_2023.pdf (1,68 MB)
MD5: 7471C7BE421686D3F086B7FA2B018974
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu bomo opredelili definicijo marketinga, kaj je njegov namen in temeljni cilj ter kakšno povezavo ima z ženskimi oblačili. Ugotovili bomo tudi, katera družbena omrežja so najbolj primerna za vplivnostni marketing. Dotaknili se bomo tudi spletne prodaje, in sicer njenega samega začetka, našteli in opisali pa bomo tudi njene prednosti in slabosti ter predstavili nekaj pomembnejših spletnih trgovin z ženskimi oblačili. V nadaljevanju bomo opisali tudi vplivnosti marketinga v modni industriji, ki je zelo razširjen. Kot pa nakazuje že naš naslov, bomo veliko pozornost namenili vplivnežem, ki sodelujejo s spletnimi trgovinami, ki prodajajo ženska oblačila. Dejstva bomo povzeli in nekatere ugotovitve preverili s pomočjo intervjujev, na katere bodo odgovorile vplivnice Teja Jugovic, Anja Širovnik in Gaja Hribernik ter lastnici spletnih trgovin, in sicer Lena Zgonec in Fiona Čuček. Skozi intervjuje bomo dobili realno sliko vplivnostnega marketinga pri spletni prodaji ženskih oblačil. Treba se je zavedati, da je vplivnostni marketing še posebej pomemben v modni industriji, kjer modni vplivneži igrajo ključno vlogo pri oglaševanju in promociji ženskih oblačil.
Ključne besede:vplivnostni marketing, vplivneži, spletna prodaja, družbena omrežja, ženska oblačila.
Kraj izida:Maribor
Založnik:M. Pučnik
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-84885 Novo okno
UDK:658.8:004
COBISS.SI-ID:167158275 Novo okno
Datum objave v DKUM:05.10.2023
Število ogledov:599
Število prenosov:156
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of influencers in the online sales of women's clothing
Opis:In this thesis, we will define what influencer marketing is, what its purpose and main goal is, and how it relates to womenswear. We will also find out which social networks are most suitable for influencer marketing. We will also touch on online sales, from the very beginning, and we will list and describe their advantages and disadvantages, as well as present some of the most important online women's clothing stores. We will also describe influencer marketing in the fashion industry, which is widespread. However, as our title suggests, we will pay a lot of attention to influencers who work with online shops selling women's clothing. We will summarise all of this and verify some of our findings through interviews with influencers Teja Jugovic, Anja Širovnik and Gaja Hribernik and online shop owners Lena Zgonec and Fiona Čuček. Through the interviews we will get a realistic picture of influencer marketing in online sales of women's clothing. It is important to realise that influencer marketing is particularly important in the fashion industry, where fashion influencers play a key role in advertising and promoting women's clothing.
Ključne besede:influencer marketing, influencers, online sales, social networks, women's clothing.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici