| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učinek glasbe na predšolskega otroka v prikritem kurikulumu : magistrsko delo
Avtorji:ID Mohorko, Ines (Avtor)
ID Denac, Olga (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Mohorko_Germ_Ines_2023.pdf (1,66 MB)
MD5: E9E636BED1532CBC6B716E3889DBA9F6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo predstavili raziskavo učinka glasbe na predšolskega otroka v prikritem kurikulumu. Predstavili smo učinke glasbenih dejavnosti na socialno-čustveni razvoj, glasbeni razvoj in izražanje interesa na predšolske otroke. V teoretičnem delu smo osvetlili pojem prikritega kurikuluma in dnevne rutine v vrtcu, vpliv glasbe na celostni razvoj otroka ter možnosti uporabe glasbe v posameznih elementih dnevne rutine, kot so prihod in odhod otrok, priprava na obrok, jutranji krog, prehodi med dejavnostmi, pospravljanje in počitek v vrtcu. V raziskavi smo ugotovili pozitivne učinke glasbe na predšolske otroke. Otroci so ob izvajanju glasbenih vsebin pokazali pozitivne spremembe na področju socialno-čustvenega razvoja, glasbenega razvoja in izražanja interesa. Pri otrocih smo opazili napredek na konativnem področju in intenzivnejši napredek psihomotoričnih ter glasbenih sposobnosti.
Ključne besede:dnevna rutina, prikriti kurikulum, predšolski otroci, učinek glasbe, glasbene dejavnosti, kompetence
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[I. Mohorko Germ]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 101 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84846 Novo okno
UDK:373.2.015.31:78(043.2)
COBISS.SI-ID:165144323 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.09.2023
Število ogledov:288
Število prenosov:55
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:31.07.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effect of music on preschoolers in the hidden curriculum
Opis:A research on the effect of music on pre-schoolers in the hidden curriculum has been presented in this master thesis. Furthermore, the effects of musical activities on social-emotional development, musical development and expression of interest on preschool children have been shown. In the theoretical part, the concept of the hidden curriculum and the daily routine in kindergartens have been highlighted. Moreover, the impact of music on the holistic development of children and the possibilities of using music in specific elements of daily routine, such as arrival and departure of children; preparation for meals, morning circle; transitions between activities; tidying up and rest time in kindergartens have also been presented. The study has found positive effects of music on pre-school children. Children showed positive changes in the areas of social-emotional development, musical development and expression of interest when exposed to music. They expressed progress in the conative domain and more intensive progress in psychomotor and musical skills.
Ključne besede:daily routine, hidden curriculum, pre-school children, the effect of music, musical activities, competences


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici