| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Metode in pristopi poučevanja glasbe pri predmetu Nauk o glasbi v slovenskih glasbenih šolah : magistrsko delo
Avtorji:ID Senger, Nikita (Avtor)
ID Žnidaršič, Jerneja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Ograjšek, Sabina (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Senger_Nikita_2023.pdf (2,12 MB)
MD5: 194211815CEC3EF09407BCC154176166
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrska naloga obsega teoretični in empirični del. V teoretičnem delu se predstavi krajša zgodovina slovenskega glasbenega šolstva, povzame se učni načrt predmeta Nauk o glasbi za javne glasbene šole in obravnavajo se štiri izbrane metode in pristopi glasbenega poučevanja, metodi Kodaly in Willems ter pristopa Orff-Schulwerk ter Dalcroze. Pri posameznih metodah in pristopih se predstavi avtorjevo življenje, zgodovinski razvoj in prepoznavnost na slovenskih ter tujih tleh, zapisani so pedagoški vidiki in dosedanje raziskave ter podrobneje se predstavi metoda ali pristop, in sicer filozofija, cilji, značilnosti, izpostavljena področja, glavni poudarki in specifični sistemi, ki se uporabljajo. Empirični del zaobjema raziskavo, s katero smo želeli ugotoviti razširjenost poznavanja, pogostost uporabe, mnenje o doprinosu in ovirah uporabe pri omenjenih glasbenih metodah med slovenskimi glasbenimi pedagogi, ki poučujejo predmet Nauk o glasbi v javnih in zasebnih glasbenih šolah. V raziskavi je sodelovalo 51 učiteljev. Rezultati raziskave kažejo, da so učitelji v največji meri seznanjeni z metodo Willems in pristopom Orff-Schulwerk, posledično sta tudi pogosteje uporabljeni in vključeni v poučevanje. Z metodami in pristopi so se učitelji večinoma seznanili pri dejavnostih profesionalnega razvoja, ovir za uporabo posameznih metod in pristopov pa večino učiteljev ne prepoznava.
Ključne besede:Orff-Schulwerk, Kodaly, Dalcroze, Willems, poučevanje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Senger]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XV, 114 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84845 Novo okno
UDK:37.091.2/.3:78(043.2)
COBISS.SI-ID:165111299 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.09.2023
Število ogledov:424
Število prenosov:54
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:31.07.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Methods and Approaches of Teaching Music in Music Theory Classes in Slovenian Music Schools
Opis:The master's thesis comprises a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, an introduction into the short history of Slovenian music education is made, the Music Theory syllabus in public music schools is summarized, and the Kodaly and Willems methods as well as the Orff and Dalcroze approaches of music teaching are covered. With each method or approach, the author’s life, the historic development, and recognizability in Slovenia and abroad are outlined. The pedagogical aspects and the current state of research are discussed, and each method or approach is presented in detail: philosophy, goals, characteristics, exposed areas, principal points, and specific systems used. The empirical part covers a study to determine the knowledge of, frequency of use, the opinion on the contribution and the challenges of using the mentioned musical methods in Slovenian Music Theory teachers in public and private music schools. 51 teachers participated in the research. The results of the study show that most teachers are familiar with the Willems method and the Orff approach, which are consequently the most used and included into the teaching process. The teachers were mainly familiarised with the methods in continuous professional development, and they mostly see no challenges to the use of individual methods and approaches.
Ključne besede:Orff-Schulwerk, Kodaly, Dalcroze, Willems, teaching


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici