| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Informacijske tehnologije za urejanje vsebin digitalnega marketinga
Avtorji:ID Šilak, Špela (Avtor)
ID Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Silak_Spela_2023.pdf (2,58 MB)
MD5: 3B77AC3513829368C0374BE906B441AB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Vsebinski marketing je eden izmed strateških pristopov, ki ga podjetja vse bolj uporabljajo v svojem poslovanju. Preko tega želijo svoje potencialne odjemalce privabiti in jih vključiti v ciljno občinstvo. Dandanes, ko smo skoraj vsak dan soočeni z različnimi promocijami izdelkov oziroma reklamami po oglasnih panojih, na televiziji, družbenih omrežjih, po elektronski pošti, se je vsebinski marketing izkazal za boljšo strategijo. Ta nam je omogočil skleniti pomenljive odnose s potencialnimi odjemalci. Tako se tukaj namesto promoviranja izdelka oziroma storitve pojavlja vsebina s pomembnim sporočilom. Le-to pomeni za potencialne odjemalce dodatno vrednost , saj ima poučno, zabavno ali navdihujočo vsebino, ki neposredno ne prodaja ničesar. Preko takšne vsebine se v prvi vrsti ustvarjajo vezi oziroma odnosi s potencialnimi odjemalci, kjer se podjetje lahko postavi v vlogo zaupanja vredno in avtoritativno znotraj njene panoge. Prav tako se lahko razvije takšna vsebina, ki obravnava specifične probleme in izzive, ki lahko pomagajo bralcem.
Ključne besede:Informacijske tehnologije, digitalni marketing, urejanje, vsebina, orodja digitalnega marketinga.
Kraj izida:Maribor
Založnik:Š. Šilak
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-84788 Novo okno
UDK:339.13:004
COBISS.SI-ID:167844867 Novo okno
Datum objave v DKUM:10.10.2023
Število ogledov:355
Število prenosov:32
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.07.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Information technologies for digital content marketing
Opis:Content marketing is one of the strategic approaches that companies are increasingly using while doing their business. They use that content to attract and engage their potential customers. Nowadays when we are constantly surrounded by promotions and advertisements of various products and services, through billboards, television, social media, via e-mails. Content marketing has proven to be a better and more customer-friendly tactic. It enabled companies to establish meaningful relationships with potential customers. Here instead of promoting a product or service, it is a content that provides meaningful message. That is either of educational, entertaining, or inspiring content, which does not directly sell anything. It is primarily through such content that link a company and customers together. The company can, in that way, position itself as a trusted and authoritative company within their industry. It can also develop content, which addresses specific problems and challenges the readers.
Ključne besede:Information technologies, digital marketing, editing, content, digital marketing tools


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici