| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj inteligentnega nasprotnika strelske računalniške igre : diplomsko delo
Avtorji:ID Čerpnjak, Blaž (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Ostojić, Dragana (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Cerpnjak_Blaz_2023.pdf (2,80 MB)
MD5: B23479C2C0493A0512E6FEF9D8996C5C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu je na primeru testne strelske računalniške igre predstavljen razvoj inteligentnega nasprotnika. Delo zajema zgodovino, znane primere in pristope razvoja ter prikazuje eno izmed možnih implementacij inteligentnega agenta s pomočjo uporabe sistemov končnih avtomatov.
Ključne besede:umetna inteligenca, inteligentni nasprotnik, igra, Unity
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[Čerpnjak B.]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 50 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-84780 Novo okno
UDK:004.8:004.96(043.2)
COBISS.SI-ID:169196035 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.08.2023
Število ogledov:886
Število prenosov:185
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.07.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing an intelligent opponent for a shooter computer game
Opis:This thesis presents the development of an intelligent opponent within a shooter computer game. The work covers the history, known examples and development approaches, and shows one possible implementation of an intelligent opponent using finite state machine.
Ključne besede:artificial intelligence, intelligent opponent, game, Unity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici