| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv uporabe pripovedovanja zgodb v aktivizmu blagovnih znamk na vedenje potrošnikov : diplomsko delo
Avtorji:ID Vuzem, Ana (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lovrenčič Držanič, Irena (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Vuzem_Ana_2023.pdf (6,37 MB)
MD5: 93C926AABAD1DA7EF295AC19875EB03C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo obravnava vpliv tehnike pripovedovanja zgodb, specifično na področju aktivizma blagovne znamke, na vedenje potrošnikov. Teoretični del opredeljuje izbrano marketinško tehniko, področje aktivizma blagovne znamke in morebitno vedenje potrošnikov. Empirični del, v katerem se na podlagi izbranih primerov aktivističnih kampanj, ki uporabljajo tehniko pripovedovanja zgodb in na podlagi že obstoječega modela, analizira pomen odziva potrošnikov, pa razkriva, da je pripovedovanje zgodb, če je uporabljeno v kombinaciji z avtentičnim izkazovanjem poslanstva, vrednot in s skladanjem besed z dejanji blagovne znamke, lahko učinkovito sredstvo za okrepitev ugleda in zaupanja blagovni znamki.
Ključne besede:blagovna znamka, pripovedovanje zgodb, aktivizem, vedenje potrošnikov
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Vuzem]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 154 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-84760 Novo okno
UDK:659.126+366.1(043.2)
COBISS.SI-ID:184998659 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RZBKSGOZ
Datum objave v DKUM:17.08.2023
Število ogledov:565
Število prenosov:85
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(2 glasa)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:18.07.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of using storytelling in brand activism on consumer behaviour
Opis:The thesis examines the impact of the storytelling technique, specifically in the field of brand activism, on consumer behaviour. The theoretical part defines the chosen marketing technique, the area of brand activism and possible consumer behaviour. The empirical part, in which the importance of consumer response is analysed based on selected examples of activist campaigns that use the storytelling technique and on the basis of an already existing model, reveals, that storytelling, when used in combination with an authentic display of a brand’s mission, values and by matching their words with their actions, can be an effective means of strengthening the reputation and trust of the brand.
Ključne besede:brand, storytelling, activism, consumer behaviour


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici