| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Bralno razumevanje učencev pri spoznavanju poklicev s pomočjo lahkega branja : magistrsko delo
Avtorji:ID Lukovnjak, Urška (Avtor)
ID Haramija, Dragica (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lukovnjak_Urska_2023.pdf (4,33 MB)
MD5: 89FDAC5E7151FB9A36498C62B99954E6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu z naslovom Bralno razumevanje učencev pri spoznavanju poklicev s pomočjo lahkega branja je v teoretičnem delu natančneje predstavljen pomen branja, bralne pismenosti in bralnega razumevanja. V nadaljevanju so opisane težave učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, in sicer pri branju in bralnem razumevanju. Nazorno sta predstavljena pomen vloge učitelja in uporaba strategij, s katerimi se lahko izboljša bralno razumevanje in spodbuja razvoj bralne pismenosti. Natančneje je predstavljena metoda lahkega branja, ki je namenjena vsem posameznikom s težavami pri razumevanju vsakdanjih, praktičnosporazumevalnih besedil in s potrebo po lažje berljivih informacijah. Sledi empirični del magistrske naloge, v katerem je predstavljena raziskava o preverjanju bralnega razumevanja besedil na temo poklici, in sicer pri učencih s posebnimi potrebami. Besedila, ki so jih učenci brali in z njimi spoznavali posamezne poklice, so zapisana po pravilih lahkega branja. Podrobno je opisano preverjanje lahko berljivih besedil s testnimi bralci in postopki preverjanja bralnega razumevanja pri učencih. Rezultati so bili pridobljeni s pomočjo izpolnjevanja strukturiranega vprašalnika, ki so ga učenci izpolnjevali trikrat, in sicer pred branjem, takoj po branju in štiri tedne po branju besedil, zapisanih v lahkem branju. Magistrsko delo se zaključi s sklepnimi mislimi, v katerih so podrobneje predstavljene ugotovitve glede izvedbe bralne dejavnosti in učinki uporabe metode lahkega branja pri delu z učenci s posebnimi potrebami.
Ključne besede:branje, bralna pismenost, bralno razumevanje, lahko branje, učenci s posebnimi potrebami
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[U. Lukovnjak]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 103 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84688 Novo okno
UDK:376.015.3:028(043.2)
COBISS.SI-ID:163617283 Novo okno
Datum objave v DKUM:07.09.2023
Število ogledov:528
Število prenosov:121
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pupils' reading comprehension when learning about professions with the help of easy read
Opis:In the theoretical part of the master's thesis, entitled Pupils' Reading Comprehension when Learning About Professions with the Help of Easy Read, the importance of reading, reading literacy and reading comprehension is presented in detail. Hereinafter, the problems of pupils with deficits in individual areas of learning, especially in reading and reading comprehension, are described. The importance of the teacher's role and the use of strategies that can be used to improve reading comprehension and promote the development of reading literacy are eloquently presented. The easy read method is more specifically presented. The latter is intended for all individuals with difficulties in understanding practical everyday texts and in need of easier-to-read information. Following is the empirical part of the master's thesis, which presents the research on checking the reading comprehension of the texts on the topic of professions among the pupils with special needs. The texts that the pupils read and used to learn about individual professions are written according to the rules of easy read. The checking of easy-to-read texts with the test readers and the procedures for checking pupils' reading comprehension are described in detail. The results were obtained by filling out a structured questionnaire, which the pupils completed three times: before reading, right after reading and four weeks after reading the easy read texts. The master's thesis ends with conclusion, in which the findings regarding the implementation of the reading activity and the effects of using the easy read method when working with pupils with special needs are presented in more detail.
Ključne besede:reading, reading literacy, reading comprehension, easy read, pupils with special needs


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici