| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Genre and Multimodality in Primary School EFL Textbooks : master's thesis
Avtorji:ID Škerget, Sara (Avtor)
ID Plemenitaš, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Skerget_Sara_2023.pdf (6,67 MB)
MD5: BF4F6D8BEFCE22FED4129A0456375A85
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:The master's thesis examines the features of textual and visual material included in primary school EFL textbooks. The genre theory according to the Sydney School is introduced in the theoretical part. The features of authentic and simplified texts are also presented. The principles of discourse and multimodal analysis, which served as a basis for our analysis, are outlined. The analysis includes twenty texts with the accompanying visual material selected from the Messages (EFL) textbooks for lower-secondary students aged 11 to 14 years created by English authors Diana Goodey and Noel Goodey in cooperation with others. The study presented in this thesis focuses on the analysis of selected texts from these textbooks with regard to three dimensions of register: field, i.e., the entities, objects, concepts, and activities represented in the texts and their accompanying images; tone, i.e., the formality or informality of texts and images; and mode, i.e., the dependence of texts and images on the context. The study also examines the prevailing genres and text-image relations in the analysed material.
Ključne besede:textbooks, genres, multimodality, discourse analysis, English as a foreign language
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:S. Škerget
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XVIII, 166 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84635 Novo okno
UDK:811.111'42:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:161823491 Novo okno
Datum objave v DKUM:22.08.2023
Število ogledov:476
Število prenosov:39
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.07.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Besedilne vrste in multimodalnost v osnovnošolskih učbenikih za angleščino
Opis:Magistrsko delo obravnava besedilne vrste, vključene v osnovnošolske učbenike, ter splošne značilnosti njihovega besedilnega in slikovnega gradiva. V teoretičnem delu smo najprej predstavili pojem žanra in natančneje opredelili sydneysko teorijo žanra. V nadaljevanju sta opredeljena pojma avtentično in poenostavljeno besedilo (ang. authentic in simplified text). Prav tako so podana osnovna načela diskurzne in multimodalne analize, na katerih je temeljila naša analiza. Empirični del magistrskega dela zajema analizo dvajsetih primerov besedilnega in slikovnega gradiva, zbranih iz zbirke osnovnošolskih učbenikov za angleščino Messages avtorjev Diane Goodey in Noela Goodeya (v sodelovanju z drugimi), ki so namenjeni učencem v starosti od enajst do štirinajst let. Najprej smo določili žanre posameznih besedil. Sledila je diskurzna in multimodalna analiza besedilnega in slikovnega gradiva, v kateri smo se osredotočili predvsem na značilnosti registra, in sicer na področje, ton in način posameznih besedil in slik. Na koncu smo opisali odnose med besedili in slikami ter meje med njimi. Določili smo tudi prevladujoče besedilne vrste v učbenikih in preverili njihovo avtentičnost.
Ključne besede:učbeniki, besedilne vrste, multimodalnost, diskurzna analiza, angleščina kot tuji jezik


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici