Naslov: | Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX |
---|
Avtorji: | ID Napast, Klemen (Avtor) ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju...  ID Moravec, Matej (Komentor) |
Datoteke: | VS_Napast_Klemen_2023.pdf (2,29 MB) MD5: C243FBFA483F3D1550FA174C76343B97
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
---|
Opis: | Čeprav so računalniki v današnjem času zelo zmogljivi, proceduralno generiranje naključnega sveta v realnem času predstavlja zelo velik izziv, saj brez pravilne optimizacije program ne deluje dovolj hitro, kar lahko vpliva na igralčevo izkušnjo in posledično onemogoči uspešnost njegovega igranja. V diplomskem delu smo preučili metode in rešitve za čim bolj optimalno generiranje na kockah temelječega naključnega sveta. Prav tako pa smo izdelali računalniško igro v ogrodju libGDX, v katerem lahko igralec upravlja z naključno generiranim svetom in ga raziskuje. |
---|
Ključne besede: | Proceduralno generiranje, libGDX, java, računalniške igre |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2023 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-84634  |
---|
Datum objave v DKUM: | 18.08.2023 |
---|
Število ogledov: | 301 |
---|
Število prenosov: | 81 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |