| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX
Avtorji:ID Napast, Klemen (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Moravec, Matej (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Napast_Klemen_2023.pdf (2,29 MB)
MD5: C243FBFA483F3D1550FA174C76343B97
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Čeprav so računalniki v današnjem času zelo zmogljivi, proceduralno generiranje naključnega sveta v realnem času predstavlja zelo velik izziv, saj brez pravilne optimizacije program ne deluje dovolj hitro, kar lahko vpliva na igralčevo izkušnjo in posledično onemogoči uspešnost njegovega igranja. V diplomskem delu smo preučili metode in rešitve za čim bolj optimalno generiranje na kockah temelječega naključnega sveta. Prav tako pa smo izdelali računalniško igro v ogrodju libGDX, v katerem lahko igralec upravlja z naključno generiranim svetom in ga raziskuje.
Ključne besede:Proceduralno generiranje, libGDX, java, računalniške igre
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-84634 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.08.2023
Število ogledov:301
Število prenosov:81
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:02.07.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Procedural generation of a block-based world in a 3D computer game using the libGDX framework
Opis:Today, computers are very powerful machines, but procedural generation of a random terrain is still no easy task, even for the most modern computers. Without proper optimization, the program will not run as fast as it should, and it can severely impact the gameplay, making the game unplayable. In this thesis, we have researched methods and solutions for optimal random procedural terrain generation. We implemented these algorithms in a video game made with libGDX framework, where the player spawns in a randomly generated world, which he can research and manipulate with.
Ključne besede:procedural generation, libGDX, Java, videogame


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici