| Naslov: | Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX : diplomsko delo |
|---|
| Avtorji: | ID Napast, Klemen (Avtor) ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju...  ID Moravec, Matej (Komentor) |
| Datoteke: | VS_Napast_Klemen_2023.pdf (2,29 MB) MD5: C243FBFA483F3D1550FA174C76343B97
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
|---|
| Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
|---|
| Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
|---|
| Opis: | Čeprav so računalniki v današnjem času zelo zmogljivi, proceduralno generiranje naključnega sveta v realnem času predstavlja zelo velik izziv, saj brez pravilne optimizacije program ne deluje dovolj hitro, kar lahko vpliva na igralčevo izkušnjo in posledično onemogoči uspešnost njegovega igranja. V diplomskem delu smo preučili metode in rešitve za čim bolj optimalno generiranje na kockah temelječega naključnega sveta. Prav tako pa smo izdelali računalniško igro v ogrodju libGDX, v katerem lahko igralec upravlja z naključno generiranim svetom in ga raziskuje. |
|---|
| Ključne besede: | proceduralno generiranje, libGDX, java, računalniške igre |
|---|
| Kraj izida: | Maribor |
|---|
| Kraj izvedbe: | Maribor |
|---|
| Založnik: | [K. Napast] |
|---|
| Leto izida: | 2023 |
|---|
| Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 46 f.)) |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DKUM-84634  |
|---|
| UDK: | 004.96.031.43(043.2) |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 176914691  |
|---|
| Datum objave v DKUM: | 18.08.2023 |
|---|
| Število ogledov: | 813 |
|---|
| Število prenosov: | 133 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
| Področja: | KTFMB - FERI
|
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
|---|
| Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
|---|
| Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |