| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Socialna vključenost učenca s posebnimi potrebami v osnovni šoli : magistrsko delo
Avtorji:ID Santl, Anja (Avtor)
ID Usenik, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Santl_Anja_2023.pdf (1,36 MB)
MD5: 94373B89DB0917A0D3858F601B1E55F3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Ljudje smo socialna bitja, potrebujemo drug drugega, da nam zadani cilji v življenju uspejo. Zato je skozi vsa obdobja razvoja pomembno, da imamo občutek pripadnosti določeni skupini, bodisi družini, oddelku vrtca, razredu itd. Občutka pripadnosti morajo biti deležni tudi učenci s posebnimi potrebami, ki obiskujejo osnovno šolo. Ostali vrstniki jih pogosto prepoznajo kot drugačne, naloga učiteljev in drugih otroku pomembnih odraslih v obdobju šolanja je, da jim privzgojimo vrednote, ki so pomembne za inkluzivno družbo. Namen magistrskega dela je raziskati in ugotoviti, kakšna je socialna vključenost učenca s posebnimi potrebami na eni izmed pomurskih osnovnih šol. V teoretičnem delu magistrskega dela je predstavljen slovenski vzgojno-izobraževalni sistem, opredeljeni so učenci s posebnimi potrebami, predstavljena sta postopek 5 stopenjske pomoči učencem s posebnimi potrebami ter njihova socialna vključenost. V empiričnem delu smo na podlagi deskriptivne študije primera raziskali socialno vključenost učenca s posebnimi potrebami v 3. razredu osnovne šole. Rezultati so pokazali, da je učenec v vrstniški skupini prezrt, a se v oddelku dobro počuti. Sošolci ga vključujejo v pogovore in igro. Ob koncu magistrskega dela so predstavljeni primeri socialnih in psihosocialnih interaktivnih iger za razvoj socialnih veščin, ki omogočajo večjo povezanost skupine in osebnostno ter socialno rast vsakega posameznika.
Ključne besede:socialna vključenost, osnovna šola, razredni pouk, učenec s posebnimi potrebami, študija primera
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Santl]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 72 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84626 Novo okno
UDK:373.3:376(043.2)
COBISS.SI-ID:162022403 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.08.2023
Število ogledov:583
Število prenosov:118
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.06.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social inclusion of a child with special needs in a primary school
Opis:Humans are social creatures who require others to achieve the set goals life. A sense of belonging to certain groups throughout all development periods is important; family, kindergarten section, class etc. Students with special needs in primary schools must also have a sense of belonging. Other peers often see them differently, and teachers and other important adults during the education period have to teach them values of an inclusive society. The purpose of the thesis is to research and discover social inclusion of a student with special needs at a primary school in the Pomurje region. The theoretical part of the master's thesis presents the Slovenian educational system, defines students with special needs, and presents the 5-level assistance process for student with special needs, including social inclusion of students. The empirical part investigated social inclusion of a such student in the 3rd grade based on a descriptive case study. Results show that the peer group ignores the student, but he feels good in the department. His classmates include him in conversations and activities. The thesis concludes by presenting examples of social and psychosocial interactive games for social skills development that facilitate group cohesion and personal and social growth of individuals.
Ključne besede:social inclusion, primary school, primary education, student with special needs, case study


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici