| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvijanje kompetenc študentov razrednega pouka na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru v okviru opravljanja praktičnega pedagoškega usposabljanja : magistrsko delo
Avtorji:ID Lavrenčič, Amadeja (Avtor)
ID Mithans, Monika (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Jančič Hegediš, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Lavrencic_Amadeja_2023.pdf (2,41 MB)
MD5: C0FC4D0F450D8685B7588FC02CFBEC8A
 
.zip MAG_Lavrencic_Amadeja_2023.zip (2,66 MB)
MD5: 3720149862D14611ED4C5BA61580DCED
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Praktično pedagoško usposabljanje je ključni element usposabljanja bodočih strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju. Je obdobje oziroma čas, ki ga študentje preživijo na šoli pod vodstvom mentorja. Praktično pedagoško usposabljanje predstavlja v izobraževanju študentov, bodočih učiteljev, integracijo med teoretičnim in praktičnim delom; med znanjem in konkretno izkušnjo. Praktično pedagoško usposabljanje študentu omogoča uvajanje in usposabljanje za željeni poklic. V okviru praktičnega pedagoškega usposabljanja se študent s hospitiranjem, z opazovanjem, s sodelovanjem ali pripravo in z izvedbo učnih nastopov vključuje v sam pouk. Praktično pedagoško usposabljanje je glavna oblika aktivnega študijskega dela; ob koncu opravljenega dela študent spozna ali je ta poklic sposoben opravljati ali ne. Namen raziskave zaključnega dela je ugotoviti uresničitev ciljev študentov v okviru praktičnega usposabljanja; količino in uporabnost novo pridobljenega znanja; ustreznost trajanja praktičnega pedagoškega usposabljanja; pridobivanje sposobnosti. Prav tako želimo raziskati, v kolikšni meri so se izpolnila pričakovanja študentov glede celotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja v okviru študijskega programa Razredni pouk. V raziskavi je sodelovalo 239 študentov Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru, smer Razredni pouk. Rezultati so pokazali, da študenti trajanje pedagoškega praktičnega usposabljanja večinoma ocenjujejo kot prekratko; prav tako so se njihova pričakovanja glede izvedbe celotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja delno izpolnila. Študenti so v okviru raziskovalnega vprašanja o predlogih izboljšanja praktičnega pedagoškega usposabljanja med mnogimi predlogi navedli, da si želijo več prakse, daljšega obdobja prakse in aktivnejšega spodbujanja učiteljev mentorjev k vključevanju v samo izvajanje pedagoškega praktičnega usposabljanja.
Ključne besede:praktično pedagoško usposabljanje, mentor, razredni pouk, kompetence študenta, kompetence učitelja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Lavrenčič]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 105 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84598 Novo okno
UDK:37.091.12:005.963.5(043.2)
COBISS.SI-ID:163004419 Novo okno
Datum objave v DKUM:01.09.2023
Število ogledov:496
Število prenosov:123
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.06.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Development of the Competences of Students of Elementary Education at the Faculty of Education, University of Maribor while undergoing the Practical Pedagogical Training
Opis:Practical pedagogical training is the key element to the qualification of future professionals in the field of education. It represents the period students spend at a selected school under the guidance of a mentor. In the education of students, and teachers-to-be, practical training means the integration between theoretical and practical parts, i.e. the integration between knowledge and concrete experience. Practical pedagogical training allows students to be introduced and trained for a desired profession. During practical pedagogical training, a student engages in the pedagogical process by hosting, observing, monitoring, participating or preparing their teaching performance. It is the main form of active study work; and when it is done, the student can recognize whether or not they can practice this profession. The thesis research aims to discover the realization of students’ goals during the practical training; the amount and applicability of newly-gained knowledge; pedagogical training duration adequacy; the acquisition of skills. We also want to research the degree to which students’ expectations are fulfilled regarding the whole process of practical pedagogical training as part of the Elementary Education study programme. 239 Elementary Education students at the Faculty of Education, University of Maribor, participated in our research. The results have shown that most students assess the duration of practical training as too short, and their expectations regarding the practical training process are only partially fulfilled. Regarding the answer to the question on suggestions for improving practical training, students stated, among many recommendations, that they want more practical training, longer duration of the training and more active engagement of students in the process of practical pedagogical training encouraged by their mentors.
Ključne besede:practical pedagogical training, mentor, elementary education, student’s competences, teacher’s competences


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici