| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Celebrity endorsement influence on destination image
Avtorji:ID Marković, Ivana (Avtor)
ID Radosavljević, Gordana (Avtor)
ID Borisavljević, Katarina (Avtor)
Datoteke:URL https://journals.um.si/index.php/oe/article/view/2579
 
URL https://journals.um.si/index.php/oe/article/view/2579
 
URL https://journals.um.si/index.php/oe/article/view/2579
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Destination image influences the tourist decision-making process, and their intention to visit, revisit and recommend. Therefore, a positive destination image is considered one of the key destination success factors. Tourists will form the image according to their own or others’ experiences and information related to the destination, one option to provide destination information is one of the most effective promotional tools called celebrity endorsement. With the assumption that a positive celebrity image will be transferred to the destination, this study will explore the effect of celebrity endorsement on destination image. The study aims to test the celebrity endorsement effect on destination image through the source attractiveness model, source credibility model, and the Match-up model. Data were collected using the online survey technique, the sample size was 204 respondents. Research hypotheses were tested by regression analysis. Results indicated that celebrity attractiveness, trustworthiness, expertise, and match-up impact the destination image. The theoretical contribution is reflected in new information regarding the role of celebrity endorsement in tourism, which is limited in foreign and domestic scientific literature. As a practical contribution, the study provides information that may be useful to tourism service providers in creating a promotional campaign.
Ključne besede:gender equality, gender-responsive policies, female entrepreneurship, self-employed females, human capital
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:22.12.2022
Leto izida:2022
Št. strani:str. 66-74
Številčenje:Vol. 68, no. 4
PID:20.500.12556/DKUM-84551-03479a1b-740e-3295-780a-d41f5098c27d Novo okno
UDK:338.48:316.77
COBISS.SI-ID:139066883 Novo okno
DOI:10.2478/ngoe-2022-0024 Novo okno
ISSN pri članku:0547-3101
Datum objave v DKUM:19.06.2023
Število ogledov:438
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo : revija za aktualna gospodarska vprašanja
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv podpore znanih osebnosti na podobo destinacije
Opis:Podoba destinacije vpliva na proces odločanja turistov in na njihovo namero, da destinacijo obiščejo, ponovno obiščejo in priporočijo. Zato pozitivna podoba destinacije velja za enega ključnih dejavnikov uspeha destinacije. Turisti si ustvarijo podobo glede na lastne izkušnje ali izkušnje drugih in informacije, povezane z destinacijo; ena od možnosti za zagotavljanje informacij o destinaciji je eno od najučinkovitejših promocijskih orodij, ki se imenuje podpora slavnih osebnosti. Ob predpostavki, da se bo pozitivna podoba slavnih osebnosti prenesla na destinacijo, bo ta študija preučila učinek podpore slavnih osebnosti na podobo destinacije. Cilj študije je preveriti učinek podpore slavnih osebnosti na podobo destinacije s pomočjo modela privlačnosti vira, modela verodostojnosti vira in modela ujemanja. Podatki so bili zbrani s tehniko spletne ankete, vzorec so sestavljali 204 anketiranci. Raziskovalne hipoteze so bile preverjene z regresijsko analizo. Rezultati so pokazali, da privlačnost slavnih osebnosti, zanesljivost, strokovnost in ujemanje vplivajo na podobo destinacije. Teoretični prispevek se odraža v novih informacijah o vlogi podpore slavnih osebnosti v turizmu, ki je v tuji in domači znanstveni literaturi omejena. Kot praktični prispevek študija zagotavlja informacije, ki so lahko koristne ponudnikom turističnih storitev pri oblikovanju promocijske kampanje.
Ključne besede:turistična destinacija, podoba destinacije, podpora zvezdnikov


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici