| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Sales process as a service (SPAS) : development and validation of an extension to the shortened selling orientation – customer orientation (SOCO) score (SOCO-SPAS)
Avtorji:ID Ledinger, Stefan (Avtor)
Datoteke:URL https://journals.um.si/index.php/oe/article/view/2576
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:sales process, B2B sales, customer orientation, service orientation, self-assessment
Datum objave:01.01.2022
Leto izida:2022
Št. strani:str. 28-42
Številčenje:Vol. 68, no. 4
PID:20.500.12556/DKUM-84547 Novo okno
UDK:658.818:330.123.6
COBISS.SI-ID:139065347 Novo okno
DOI:10.2478/ngoe-2022-0021 Novo okno
ISSN pri članku:0547-3101
Datum objave v DKUM:19.06.2023
Število ogledov:385
Število prenosov:4
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo. revija za aktualna gospodarska vprašanja
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Prodajni proces kot storitev (SPAS): razvoj in potrditev razširitve skrajšane lestvice usmerjenosti v prodajo - usmerjenost k strankam (SOCO) (SOCO-SPAS)
Ključne besede:prodajni process, prodaja B2B, usmerjenost k strankam, usmerjenost k storitvam, samoocenjevanje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici