| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pogledi učiteljev na vpliv epidemije covida-19 na socialni razvoj učencev na razredni stopnji : magistrsko delo
Avtorji:ID Novak, Pia (Avtor)
ID Usenik, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Novak_Pia_2023.pdf (559,07 KB)
MD5: 119B245C0E3366CA6B6EBC95D86FBF67
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Socialni razvoj je pomemben segment slehernega posameznika, ki prispeva k vzpostavljanju novih interakcij in kompetentnosti, ki vodijo k oblikovanju lastne identitete. Z uspešno razvitimi socialnimi kompetencami otroci pridobivajo na samozavesti in gradijo kakovostne medsebojne odnose, ki so za delovanje v družbi ključni. Razvoj socialnih kompetenc je odvisen tako od posameznikovih značajskih lastnosti kot okolja, v katerem biva in opravlja pomembne življenjske funkcije. Le-to je bilo močno spremenjeno v času epidemije covida-19. Namen magistrske naloge je bil s pomočjo anketnega vprašalnika na vzorcu 184 učiteljev razrednega pouka v osnovnih šolah v Sloveniji raziskati poglede učiteljev o vplivu epidemije covid-19 na socialni razvoj učencev na razredni stopnji. Zanimalo nas je, kako so po mnenju učiteljev omenjen razvoj zaznamovali ukrepi v vzgoji in izobraževanju, ki so bili uvedeni z namenom preprečevanja širjenja virusa ter na katero področje socialnega razvoja so le-ti imeli največji vpliv. S pomočjo kvantitativne obdelave podatkov smo ugotovili, da je po mnenju učiteljev celotno obdobje epidemije in z njim povezanimi ukrepi močno zaznamovalo socialni razvoj posameznika. Največ primanjkljajev so učitelji zaznali na področju učenčeve komunikacije in izražanja, povišanju števila konfliktnih situacij, oteženem reševanju le- teh, zmanjšani samostojnosti ter socializiranosti.
Ključne besede:pogledi učiteljev, socialni razvoj, covid-19, epidemija, razredna stopnja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:P. Novak
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII. 69 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84469 Novo okno
UDK:373.3:616-036.22(043.2)
COBISS.SI-ID:158740739 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.07.2023
Število ogledov:476
Število prenosov:94
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.06.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teachers' views on the impact of covid-19 epidemic on the social developement of pupils in elementary education (grades 1-5)
Opis:Social development is an important segment of each individual, which contributes to the establishment of new interactions and competences that lead to the formation of a person’s identity. With successful development of social competences, children gain self- confidence and build quality interpersonal relationships, which are essential for functioning in society. The development of social competences depends on the individual's character traits as well as on the environment in which he or she lives and performs important life functions. The aim of the master’s thesis was to investigate teachers' perspectives on the impact of the covid-19 epidemic on the social development of pupils at the primary level with a questionnaire in a sample of 184 primary school teachers in Slovenia. We were interested in how, according to the teachers, this development had been affected by the educational measures introduced to prevent the spread of the virus and in which area of social development these measures had had the greatest impact. Through quantitative data processing, we found that teachers felt that the entire epidemic period and the associated measures had a strong impact on the social development of the individual. The most significant impacts were perceived by teachers in the area of pupils' communication and expression, an increase in the number of conflict situations, difficulties in resolving them, reduced independence and socialisation.
Ključne besede:teachers' views, social development, covid-19, epidemic, elementary education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici