| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vključevanje medijske pismenosti v pouk matematike v osnovni šoli : magistrsko delo
Avtorji:ID Krampl, Manca (Avtor)
ID Pesek, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lozar, Matej (Komentor)
Datoteke:.pdf EMAG_Krampl_Manca_2023.pdf (867,93 KB)
MD5: ED7DDFBFC7277C7D10D021901F07D0D6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V magistrskem delu obravnavamo medijsko pismenost kot eno izmed ključnih kompetenc 21. stoletja in njeno integracijo v pouk matematike v osnovni šoli. V prvem delu naloge je medijska pismenost natančno opisana. Podane so njene različne definicije, lastnosti, kompetence in veščine/spretnosti ter povezava z informacijsko pismenostjo. V nadaljevanju je skozi pristope k poučevanju medijske pismenosti, pri čemer se dotaknemo tudi waldorfskega, predstavljeno razumevanje medijske pismenosti v izobraževanju. Z medijsko pismenostjo so močno povezane digitalne kompetence, ki smo jih predstavili v drugem delu naloge. Osredotočili smo se na okvir digitalnih kompetenc za državljane (DigComp) in izobraževalce (DigCompEdu). Tretji del naloge obsega pregled medijske pismenosti pri matematiki v osnovni šoli. Zajema rezultate raziskav na področju medijske pismenosti pri pouku matematike. Pregledno so navedeni cilji in vsebine učnega načrta za matematiko na predmetni stopnji, ki so povezani z medijsko pismenostjo. Podana je tudi analiza dveh učbeniških kompletov in i-učbenikov za matematiko na predmetni stopnji z vidika vključenosti medijske pismenosti. V zadnjem delu smo pripravili nekaj predlogov za razvijanje medijske pismenosti pri pouku matematike.
Ključne besede:medijska pismenost, digitalne kompetence, pouk matematike v osnovni šoli
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Krampl]
Leto izida:2023
Št. strani:VIII, 70 str.
PID:20.500.12556/DKUM-84394 Novo okno
UDK:373.3:51(043.2)
COBISS.SI-ID:155997955 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.06.2023
Število ogledov:573
Število prenosov:53
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.06.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integrating media literacy in primary school mathematics : na enovitem magistrskem študijskem programu Predmetni učitelj
Opis:In Master thesis, we discuss media literacy as one of the key competences of the 21st century and its integration into primary school mathematics. In the first part media literacy is described in detail. Its various definitions, characteristics, competences and skills are given, as well as its relationship with information literacy. Then, the understanding of media literacy in education is presented through approaches to teaching media literacy, touching on the Waldorf approach. Media literacy is strongly linked to digital competences, which are presented in the second part of the thesis. We have focused on the digital competences framework for citizens (DigComp) and educators (DigCompEdu). The third part consists of an overview of media literacy in primary school mathematics. It covers the results of research on media literacy in mathematics education. It provides an overview of the objectives and content of the mathematics curriculum at subject level related to media literacy. An analysis of two textbook sets and i-textbooks for mathematics at subject level in terms of the inclusion of media literacy is also provided. In the last part, some suggestions for developing media literacy in mathematics education are made.
Ključne besede:media literacy, digital competencies, teaching mathematics in primary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici