| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Individualizacija dela z dolgotrajno bolnim učencem - študija primera učenca z arnold-chiarijevim sindromom : magistrsko delo
Avtorji:ID Zavasnik, Teja (Avtor)
ID Licardo, Marta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zavasnik_Teja_2023.pdf (1,59 MB)
MD5: 3BE49522F43D5876B0900A376CA5B987
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu so predstavljene prednosti inkluzije, značilnosti vključevanja dolgotrajno bolnih otrok v redno osnovno šolo ter specifične prilagoditve, ki jih potrebujejo otroci s tovrstnimi težavami. Na teoretični ravni so analizirane glavne značilnosti Arnold-Chiarijevega sindroma in individualizacija dela učenca z Arnold-Chiarijevim sindromom. V empiričnem delu je predstavljena študija primera učenca z Arnold-Chiarijevim sindromom (ACS). Podatke smo pridobili s pomočjo intervjujev z učencem z ACS, njegovo razredničarko, specialno pedagoginjo, dvema učiteljema predmetnega pouka in njegovimi družinskimi člani. Ugotovili smo, da učencu prilagoditve zelo koristijo. Ima 4 šolske ure dodatne strokovne pomoči, uporablja računalnik za zapisovanje zapiskov in ima skrajšan urnik. Skrajšan urnik na kvaliteto socialno-emocionalne vključenosti učenca v šolskem okolju ne vpliva. Raziskava je pokazala, da imajo pedagoški delavci največ izzivov pri individualizaciji, kako in na kakšen način določiti obseg učnih vsebin za učenca, ki ima skrajšan urnik. Naloga je pomembna, saj so rezultati pokazali, kako in zakaj je potrebno učencu z ACS individualizirati poučevanje in mu nuditi dodatno strokovno pomoč. Prav tako smo predstavili primere dobre prakse, ki služijo za nadaljnje delo z učenci z ACS.
Ključne besede:inkluzija, dolgotrajno bolan otrok, individualizacija, Arnold-Chiarijev sindrom, primeri dobre prakse.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:T. Zavasnik
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IV, 86 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84339 Novo okno
UDK:376-056.24(043.2)
COBISS.SI-ID:158535683 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.07.2023
Število ogledov:286
Število prenosov:72
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Individualization of working with a student diagnosed with a long-lasting illness-a study of student with arnold-chiar syndrome
Opis:In the theoretical part there are presented the advantages of inclusion, characteristics of including a long-lasting ill child into a regular primary school as well as the specific adjustments that children with those problems have. On the theoretical level the main characteristics of Arnold-Chiar syndrome and individualization of working with a student with that syndrome are analysed. In the empirical part a study of a case about a student with Arnold-Chiar syndrome (ACS) is presented. The data was gained through interviews which were carried out with a student with ACS, his class teacher, the school’s special educator, two of student’s teachers and his family members. We recognised the adjustments made for the student with ASC are very useful. He’s got 4 lessons of additional expert help, he uses the computer to make notes during the lessons and he’s got shorter school timetable although the last adjustment doesn’t influence his social-emotional involvement into the school environment. The research has shown that pedagogical workers have the biggest challenges with individualization in order to determine the scale of the study content for a student with shorter lessons. This thesis is important because the results have shown why and how is an individualization of teaching a student with ASC needed as well as how and why he needs extra expert help. The study also gives some examples of good practice which will help with working with students with ASC.  
Ključne besede:inclusion, long-lasting ill child, individualization, Arnold-Chiar syndrome, examples of good practice


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici