| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pustolovski park Betnava kot predlog medpredmetne dejavnosti za 4. in 5. razred osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:ID Praunseis, Andraž (Avtor)
ID Dolenc, Kosta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Praunseis_Andraz_2023.pdf (5,78 MB)
MD5: 5120DD2FDFBCE7CA0927D1A1958C5429
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrska naloga obravnava uporabo pustolovskega parka Betnava kot učnega okolja za poučevanje naravoslovnih vsebin za učence 4. in 5. razreda osnovne šole. Osredotoča se na plezanje po urejenih progah v parku ter vzporedno učenje o različnih vrstah rastlin in živali, ki živijo v gozdu. V magistrski nalogi je načrtovana učna pot, ki omogoča medpredmetno povezovanje pri predmetih Naravoslovje in tehnika ter Šport. Učenci so preizkusili različne aktivnosti in naloge v parku ter ocenili njihovo učinkovitost pri učenju naravoslovnih vsebin v povezavi s športom. Rezultati kažejo, da je Pustolovski park Betnava lahko koristno učno okolje za poučevanje naravoslovnih vsebin, saj omogoča praktično učenje v naravnem okolju, ki je privlačno in motivacijsko za učence. Učenci so se med drugim naučili prepoznati gozdne živali in rastline ter spoznali njihove značilnosti in vloge v ekosistemu. Magistrska naloga poudarja pomembnost uporabe naravnega okolja kot učnega okolja ter pomen praktičnega učenja in izkušenjskega učenja za spodbujanje učenja in zanimanja za naravoslovje pri mladih.
Ključne besede:medpredmetno povezovanje, Pustolovski park Betnava, učna pot, tehnika in tehnologija, šport
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:A. Praunseis
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 64 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84336 Novo okno
UDK:37.091.33-027.22(043.2)
COBISS.SI-ID:158576387 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.07.2023
Število ogledov:425
Število prenosov:76
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Adventure park Betnava as a proposal of cross-curricular activity in the fourth and fifth grade of elementary school
Opis:The thesis deals with the use of the Betnava adventure park as a learning environment for teaching science and sport for 4th and 5th grade primary school students. It focuses on climbing on the arranged routes in the park and cross-curriculum learning about different types of plants and animals that live in the forest. The thesis includes a planned learning path that enables interdisciplinary connections between Science and Sports. Students have tried various activities and tasks in the park and evaluated their effectiveness in learning science content related to sports. The results show that the Betnava adventure park can be a useful learning environment for teaching science, as it allows practical learning in a natural environment that is attractive and motivating for students. Among other things, students have learned to recognize forest animals and plants and have become familiar with their characteristics and roles in the ecosystem. The Master's thesis emphasizes the importance of using the natural environment as a learning environment and the importance of experiential learning to promote learning and interest in science among young people.
Ključne besede:cross-curricular activity, Adventure park Betnava, learning path, Science, Sports


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici