| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga in pomen pouka izven učilnice pri likovni umetnosti - analitični prikaz teoretičnih izhodišč : magistrsko delo
Avtorji:ID Kocbek, Sara (Avtor)
ID Herzog, Jerneja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kocbek_Sara_2023.pdf (2,41 MB)
MD5: 183694E905F5C3A52E6F237FD8CD8249
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu je prikazan analitični prikaz teoretičnih izhodišč pouka izven učilnice pri likovni umetnosti. Raziskava je obsegala analizo vsebine tujih virov in teoretične razprave o pomenu šole na prostem v kontekstu z ekologijo, ekoartom in likovno umetnostjo. Analizirali smo tudi slovensko območje. Preučeno literaturo smo navedli v teoretičnem delu in iz nje izhajali pri kodiranju informacij. Za raziskavo smo izbrali nekaj držav, ki so izstopale na področju poučevanja na prostem, in sicer: skandinavske države (Švedska, Norveška in Danska), nordijski državi (Finska in Islandija), Nemčija, Nova Zelandija, Anglija, Škotska, Avstralija in Kanada. V raziskavo smo na koncu tudi vključili našo domovino, Slovenijo. Izkazalo se je, da ima vsaka od teh držav svoj sistem, kako vključujejo poučevanje izven učilnice v kurikulume in pa koliko ter na kakšen način. Slovenija je pa ena od držav, ki ima učni načrt zastavljen na način, da lahko učitelji med seboj povežejo predmete in jih izvajajo tudi na prostem. V slovenskem učnem načrtu so tudi predvideni dnevi dejavnosti (kulturni, naravoslovni, športni in tehnični), ki pa jih v drugih učnih načrtih ni bilo neposredno zaznati. V našem učnem načrtu je predvidena tudi izvedba šole v naravi, ki poteka strnjeno in v vsakem vzgojno-izobraževalnem triletju.
Ključne besede:likovna umetnost, pouk izven učilnice, izkustveno učenje, konstruktivistično učenje, ekoart
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:S. Kocbek
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 66 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84330 Novo okno
UDK:37.015.31:73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:158489347 Novo okno
Datum objave v DKUM:11.07.2023
Število ogledov:367
Število prenosov:43
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Role and meaning of outdoor art class form - analytical presentation of theoretical starting points
Opis:The master's work presents an analytical presentation of the theoretical starting points of outdoor teaching in art classes. The research consisted of an analysis of the content of unknown sources and a theoretical discussion about the importance of outdoor teaching in the context with ecology, ecoart and art classes. We also analyzed the Slovenian area. We listed the studied literature in the theoretical part and used it as a basis in the coding of the information. For the purpose of the research, we selected a few countries that stood out in the field of outdoor teaching, namely: Scandinavian countries (Sweden, Norway, Denmark), Nordic countries (Finland, Iceland), Germany, New Zealand, England, Scotland, Australia and Canada. In the end, we also included our home country Slovenia in the research. It turned out, that each of these countries has its own system of how, how much and in what way they include outdoor teaching in their curricula. Slovenia is one of the countries that has a curriculum designed in such a way, that teachers can link school subjects together and practice them outdoors. The Slovenian curriculum also includes various activity days, such as cultural, natural science, sport and technical day, which could not be spotted in any other curriculum. Our school curriculum also strives for realization of school in nature, which takes place in a compact manner and in every three-year educational period.
Ključne besede:art class, outdoor teaching, experimental learning, constructivistic learning, ecoart


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici