| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Stališča odjemalcev glede vplivnežev in njihove nakupne namere
Avtorji:ID Pal, Severina (Avtor)
ID Rožman, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Milfelner, Borut (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Pal_Severina_2023.pdf (1,63 MB)
MD5: 9A6872D807AA5C16B051311D50DD7B51
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu sem analizirala stališča odjemalcev do vplivnežev, ki jih spremljajo na družbenih omrežjih, kot tudi njihove nakupne namere. Prva polovica teoretičnega dela opisuje stališča. Ta se oblikujejo kot celota vseh izkušenj, informacij in čustev do objekta opazovanja. V mojem diplomskem delu so ta objekt opazovanja vplivneži, ki so v današnjih časih izjemno pomembni, ker oglašujejo izdelke na družbenih omrežjih, podjetja pa z njihovo pomočjo lažje dosežejo potencialne odjemalce. Vplivneže in njihov pomen sem predstavila v drugi polovici teoretičnega dela. Analizo sem pripravila na podlagi anonimnega spletnega vprašalnika s pomočjo katerega sem proučila tri različne komponente stališč, ki so čustvena, razumska in vedenjska komponenta. Pri analiziranju čustvene komponente so respondenti ocenjevali različne lastnosti vplivnežev, kot so avtentičnost, iskrenost, pristnost, kredibilnost in podobno. Pri analiziranju razumske komponente so morali vplivneže oceniti kot dober ali slab vir informacij o izdelkih. Zadnja komponenta, ki sem jo analizirala je bila vedenjske komponenta, ki se je osredotočala na nakupno namero odjemalcev. Respondenti so lastnosti vplivnežev ocenili pozitivno, dojemajo pa jih tudi kot zanesljiv in dober vir informacij o izdelkih. Odjemalci pa imajo v povprečju izdelke, ki jih oglašujejo vplivnežev namen kupiti, vendar moramo upoštevati še druge dejavnike, ki lahko vplivajo na njihove nakupne odločitve.
Ključne besede:stališča, odjemalci, vplivneži, družbena omrežja, oglaševanje.
Kraj izida:Maribor
Založnik:S. Pal
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-84243 Novo okno
UDK:659.1/.4
COBISS.SI-ID:159232515 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.07.2023
Število ogledov:598
Število prenosov:91
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Customers attitudes towards influencers and their purchase intentions
Opis:In my thesis I analyzed consumers attitudes towards influencers they follow on social media and their purchase intentions. The first half of theoretical part of my thesis describes attitudes. Attitudes are formed as a result of the experiences, information and emotions towards attitudes object. In my thesis the attitude object are influencers, who are nowadays very important, because they advertise products on social media, which helps companies reach their potential consumers. I described influencers and their meaning in second half of theoretical part of my thesis. For my analysis I prepared an online questionnaire that helped me analyze three different components of attitudes: affective, cognitive and behavioral component. When analyzing the affective component of attitudes, consumers had to judge different influencers traits, such as authenticity, honesty, sincerity, credibility and others. When analyzing the cognitive component, respondents had to judge influencers as a good or bad source of information. The last component I analyzed was the behavioral component, which focused on purchase intentions. All the traits have been evaluated very positively by the respondents in an online questionnaire. They evaluated influencers as a good source of product information. Consumers in general have intentions of buying product influencers advertise, but we must also consider other factors, that affect their purchase decisions.
Ključne besede:attitudes, consumers, influencers, social media, advertising.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici