| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Animacija faz razvoja različnih vrst požara na objektih
Avtorji:ID Sušelj, Urška (Avtor)
ID Kolmanič, Simon (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Suselj_Urska_2023.pdf (3,38 MB)
MD5: E0DA0A808EBF4203BC9372C2056F9444
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V današnjem času je animacija naravnih pojavov, kot je ogenj, izjemno priljubljena. Cilj je ustvariti čim bolj realistično animacijo, ki se že skoraj ne razlikuje več od naravnega pojava. To je omogočil razvoj sistema delcev, ki so nepogrešljivi pri animaciji ognja. V diplomski nalogi smo se osredotočili na raziskovanje delovanja ognja, sistema delcev ter znanja iz teorije prenesli v izdelavo animacije ognja in eksplozije na objektu.
Ključne besede:ogenj, sistemi delcev, Blender, animacija ognja, animacija eksplozije
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-84232-7de025db-5b73-f09a-e186-c3fe51258ae1 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.05.2023
Število ogledov:125
Število prenosov:19
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Animation of development phases of different types of fire on buildings
Opis:Today, animation of natural phenomena such as fire is extremely popular. The goal is to create the most realistic animation possible, which is almost indistinguishable from the natural phenomenon. This has been made possible by the development of particle systems, which are indispensable in animating fire. In the thesis, we focused on exploring how fire and particle systems work and used that knowledge to create a fire and an explosion animation on an object.
Ključne besede:fire, particle systems, Blender, fire animation, explosion animation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici