| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Otroci iz vrtca Mežica spoznavajo polže : diplomsko delo
Avtorji:ID Iglar Šipek, Lana (Avtor)
ID Ambrožič-Dolinšek, Jana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Iglar_Sipek_Lana_2023.pdf (1,02 MB)
MD5: F15D52CEB002CAE7F4A77240220C3FC4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:VV vrtcu se trudimo, da bi otroci čim več časa preživeli v naravi, saj narava za otroka predstavlja bogato učno okolje, v katerem so možnosti učenja in raziskovanja neskončne. Na naših spomladanskih sprehodih so otroke pritegnili predvsem polži, kar je bil tudi povod za pripravo projekta na temo polžev, ki smo ga predstavili v našem diplomskem delu. V teoretičnem delu naše naloge smo opisali biologijo polža in nekaj besed namenili tudi gojenju živali v vrtcu. Opisali smo pomen zgodnjega naravoslovja in izkustvenega učenja za otroke ter vlogo vzgojitelja v tem procesu. Podrobneje smo predstavili projektno delo. V empiričnem delu naloge smo predstavili in ovrednotili izvedbo projekta o polžih in ga poimenovali »Otroci iz vrtca Mežica spoznavajo polže«. Otroci so preko natančnega opazovanja in različnih dejavnosti spoznavali polže v igralnici in neposredno v naravnem okolju. Cilj diplomske naloge je bil tudi ovrednotiti, kako so te dejavnosti vplivale na odnos in znanje otrok o polžih. V celoten projekt je bilo vključenih deset otrok, starih 2–3 leta, iz Vrtca Mežica. Njihovo znanje smo preverjali z ustnim anketiranjem pred izvedbo projekta in po njej. Analiza odgovorov je pokazala, da so otroci pridobili veliko znanja o polžih in se znebili nekaterih predsodkov.
Ključne besede:polži, projektno delo, opazovanje, izkustveno učenje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[Iglar Šipek L.]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 51 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84211 Novo okno
UDK:373.2.091.33-027.22:5(043.2)
COBISS.SI-ID:156700419 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.06.2023
Število ogledov:666
Število prenosov:84
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Children from the Mežica kindergarten learning about snails
Opis:In kindergarten we try to spend as much time as possible in nature, because nature is a rich learning environment for children, where there are endless opportunities for learning and exploring. During our spring walks, the children were particularly attracted to snails, which was the trigger for the project on snails presented in our thesis. In the theoretical part of our thesis, we described the biology of the snail and also said a few words about keeping animals in kindergarten. We also described the importance of early scientific and experimental learning for children and the role of the educator in this process. We also presented the project work in more detail. In the empirical part of the thesis, we presented and evaluated the implementation of the project "Children from Mežica kindergarten learn about snails". The children got to know snails through close observation and various activities in the playroom and directly in the natural environment. The aim of the thesis was also to evaluate how these activities influenced children's attitude and knowledge about snails. Throughout the project, 10 children aged 2-3 years from the Mežica kindergarten were involved. Their knowledge was tested through oral questionnaires before and after the project. The analysis of the answers showed that the children acquired a lot of knowledge about snails and reduced some prejudices.
Ključne besede:snails, project work, observation, experiential learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici