| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Odzivi vzgojiteljev na stiske otrok v vrtcu : magistrsko delo
Avtorji:ID Smolar, Špela (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Smolar_Spela_2023.pdf (905,49 KB)
MD5: BED8BE0AAD017749CA22D3C239ABD7FE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Od čustev je odvisno človekovo preživetje. Otroci vsakodnevno doživljajo zelo raznolika čustva in tudi stiske so del njihovega vsakdanjega življenja. Otroku je potrebno pomagati razumeti, kaj doživlja, se pogovoriti o občutkih ter poudarjati, da smo tukaj zanje. Namen magistrskega dela je bil raziskati, kako se vzgojitelji odzivajo na stiske otrok v vrtcu. Zanimalo nas je predvsem, kako vzgojitelji ocenjujejo svojo zmožnost brezpogojnega sprejemanja in kakšne preventivne pristope uporabljajo ob pojavu morebitne stiske pri otroku v skupini. V empiričnem delu smo izvedli kvalitativno raziskavo na namenskem vzorcu petih vzgojiteljic, ki si prizadevajo za dobrobit otrok, ki doživljajo stiske. Z rezultati raziskave smo ugotovili, da se vzgojiteljice zavedajo svoje odgovornosti pri reševanju stisk otrok ter se nanje previdno in strokovno odzovejo. Vzgojiteljice zaznavajo, da stiske otrok večinoma izhajajo iz primarne družine, otroci pa nemalokrat stisko doživljajo pri vstopu v vrtec, v uvajalnem obdobju.
Ključne besede:vzgojitelj, stiske otrok, vrtec, predšolsko obdobje, brezpogojno sprejemanje.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[Š. Smolar]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, [78] str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84208 Novo okno
UDK:373.2:159.922.7(043.2)
COBISS.SI-ID:155069955 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.06.2023
Število ogledov:692
Število prenosov:120
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pre-School teachers' responses to children's distress in kindergarten
Opis:Human survival depends on emotions. Children experience a wide variety of emotions on a daily basis, anddistress also plays a part in their daily lives. It is necessary to help the children understand what they are experiencing, talk about their feelings, and emphasize that we are here for them. The purpose of the master's thesis was to research how educators respond to the distress of preschool children. We were mainly interested in how the educators assess their ability of unconditional acceptance and what preventive approaches they use in the event of possible contact with a child in the group. In the empirical part, we conducted qualitative research on a purposeful sample of five educators striving for the well-being of children experiencing contact. Based on the research results, we concluded that educators are aware of their responsibility toresolve children’s distress and respond to it cautiously and professionally. Educators perceive that children's hardships mostly derive from the primary family, and children often experience distress during the introductory period when entering the nursery.
Ključne besede:educator, distress in children, nursery, preschool period, unconditional acceptance.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici