| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Svetovanje in podpora družini gibalno oviranih otrok in mladostnikov s perspektive staršev : magistrsko delo
Avtorji:ID Urlep, Maja (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Urlep_Maja_2023.pdf (2,64 MB)
MD5: 36D3212C73203687AA42A87B03F7F9A2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo raziskali perspektivo družin, ki imajo gibalno ovirane otroke in mladostnike v zgodnji odraslosti. Želeli smo pridobiti vpogled v doživljanja teh družin, ob tem pa smo želeli pridobiti tudi vpogled v perspektivo celotnega otroštva in mladostništva glede svetovanja in podpore celotnim družinam, predvsem pa nas je zanimalo, ali so bile družine z gibalno oviranimi otroki pomoči in podpore deležni ali ne. V teoretičnem delu magistrske naloge smo najprej predstavili splošne značilnosti otrok s posebnimi potrebami, posebej podrobno smo predstavili skupino gibalno oviranih otrok. Predstavili smo tudi splošne značilnosti družin otrok s posebnimi potrebami, predvsem kakšne so potrebe družin gibalno oviranih otrok, kako družine otrok s posebnimi potrebami funkcionirajo, posebno pozornost smo namenili tudi sorojencem v omenjenih družinah. Ker nas je zanimalo predvsem področje svetovanja, smo se dotaknili tudi svetovanja in podpore družinam gibalno oviranih otrok, na koncu pa smo predstavili še socialno vključenost in primere dejavnosti socialne vključenosti. V kvalitativni raziskavi je sodelovalo devet družin, ki imajo gibalno oviranega otroka v zgodnji odraslosti. Na podlagi izvedene raziskave smo ugotovili, kakšna so bila doživljanja in odzivi staršev gibalno oviranih otrok med odraščanjem otroka, kako so se družine soočale z otrokovo gibalno oviranostjo in kakšne so bile potrebe omenjenih družin. Ugotovili smo tudi, ali so imele družine v času odraščanja otroka kakšno pomoč ali podporo, ali so bile deležne ustrezne zgodnje obravnave, ter katerih društev, skupin za samopomoč ali drugih organizacij so bile deležne. Prav tako smo ugotovili, kakšna je socialna vključenost gibalno oviranih posameznikov, predvsem pa smo spoznali, kako pomembna je pomoč in podpora tem družinam gibalno oviranih otrok in mladostnikov.
Ključne besede:Gibalno ovirani otroci in mladostniki, družine gibalno oviranih otrok, svetovanje, pomoč in podpora.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Urlep]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 149 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84204 Novo okno
UDK:376.048-056.26(043.2)
COBISS.SI-ID:156307715 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.06.2023
Število ogledov:432
Število prenosov:113
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Counselling and support for families of children and adolescents with physical disabilities from the parents' perspective
Opis:This master’s thesis explores the perspectives of families of children and adolescents in their early adulthood who have physical disabilities. Our aim was to gain insight into the experiences of these families, but at the same time we also wanted to gain insight into the perspective of the entire childhood and adolescents in terms of counselling and support for the whole family, and we were particularly interested in whether families of children with physical disabilities received assistance and support. The theoretical part of the master’s thesis first presents the general characteristics of children with special needs, and in particular the group of children with physical disabilities. We also present the general characteristics of families of children with special needs, especially the needs of families of children with physical disabilities, how families of children with special needs function, and we pay special attention to the siblings in such families. As our main interest lies in the field of counselling, we also touch upon counselling and support for families of children with physical disabilities in general, and finally, we present social inclusion and examples of social inclusion activities. Nine families who have a child with a physical disability in early adulthood took part in our qualitative research. Based on the research we conducted, we identified the experiences and reactions of parents of children with physical disabilities during the course of their child's growing up, how families coped with their child's physical disability, and what the needs of these families were. We also looked at whether the families had any assistance or support during the course of their child's growing up, whether they received appropriate early intervention, and which associations, self-help groups, or other organisations the families had access to. We also explored the social inclusion of individuals with physical disabilities, particularly the importance of assistance and support for families of children and adolescents with physical disabilities.
Ključne besede:Children and adolescents with physical disabilities, families of children with physical disabilities, counselling, assistance, and support.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici