| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učinek umetne inteligence na digitalni marketing
Avtorji:ID Belec, Laura (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Belec_Laura_2023.pdf (1,20 MB)
MD5: B02FE6A112B83CA313BC07F0E19590C0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Uspešno vodena prisotnost na internetu je za podjetja ključna. Digitalni marketing obsega procese, ki zajemajo vse možne digitalne kanale za promocijo izdelkov ali storitev ter hkrati služi kot orodje za upravljanje odnosov s strankami. Umetna inteligenca v svojem bistvu ustvarja računalniške programe ali stroje, ki so sposobni vedenja, ki bi ga pri ljudeh obravnavali kot inteligentnega. Tehnološki napredek je povzročil pojav velike količine podatkov na spletu, zato podjetja, če želijo ostati konkurenčna, morajo poiskati načine obdelave teh podatkov. Umetna inteligenca lahko tržnikom pomaga na nešteto načinov izboljšati odnose s strankami in posledično vpliva na boljše poslovanje podjetji. Diplomsko delo predstavlja povezavo med umetno inteligenco in digitalnim marketingom. Izpostavili in opisali smo številna orodja umetne inteligence, ki se trenutno uspešno uporabljajo v digitalnem marketingu in prinašajo pozitivne rezultate. Umetna inteligenca je globoko integrirana v področje digitalnega marketinga, saj je sposobna zbirati informacije iz različnih virov, prepoznati trende, analizirati podatke ter omogoča tržnikom, da razumejo potrebe svojih strank. Posledično je izboljšala tudi zadovoljstvo strank in samo poslovanje podjetja.
Ključne besede:digitalni marketing, umetna inteligenca, klepetalni roboti, personalizacija, upravljanje odnosov s strankami
Kraj izida:Maribor
Založnik:L. Belec
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-84203 Novo okno
UDK:004.8:339.13
COBISS.SI-ID:158479363 Novo okno
Datum objave v DKUM:11.07.2023
Število ogledov:709
Število prenosov:206
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of artificial intelligence on digital marketing
Opis:A successfully managed internet presence is essential for all businesses. Digital marketing includes methods that include all possible digital channels to promote products or services, whilst also serving as a customer relationship management tool. Artificial intelligence at its core is the creation of computer programs or machines that are capable of behaviour that would be considered intelligent in humans. Technological advances have led to the increasing volumes of large amounts of data on the internet and businesses need to find new ways of processing this data if they wish to remain competitive. Artificial intelligence can help marketers in many ways to improve customer relationships and make businesses run more successfully. This paper presents the links between artificial intelligence and digital marketing. We have outlined and presented a number of artificial intelligence tools that are currently successfully being used in digital marketing and are showing positive results. Artificial intelligence is deeply integrated into the digital marketing field, as it is able to gather information from different sources, identify trends, analyse data and allow marketers to understand the needs of their customers. As a result, it has also improved customer satisfaction and the business performance.
Ključne besede:digital marketing, artificial intelligence, chatbots, personalisation, customer relationship management


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici